Tuesday 22 January 2008

Yellow submarine

Mul oli vist igav, seega ma vaatasin Kaia testitulemusi, ja klikkasin paar asja ise ka lahti.

No nagu Kaia, sobisin ma ruulima Marssi. Testi kõrval on aga reklaamid teistele tesitdele, sealhulgas ka What's you rapper name?. No kuna ma panin oma täisnime, siis tuli vastuseks, et mu räpparinimi võiks olla Vanilla Mafia.

Minu blogi peaks olema punane, sest see on full of intensity and passion. Ma olen very opinionated, and people love or hate mind for it. Mul on the potential to be both a famous and infamous blogger.

Noh, EQ'd (emotsionaalne IQ) ma siia ei pane, surmaiga ka igaks juhuks mitte, aga ma olen 20% emo ja ma should drive a silver car, sest ma olen the type of driver who doesn't really pay attention to other cars on the road. Veel olen ma calm, focused, and clear headed. Driving is simply a task for mina.

Mu vaatluoskus sai hindeks B+. Rohelise tule asukoht valgusfooril oli muidugi kõige lihtsam. Rulookardina nupu asukoht ja "no smoking" sildi "triibu" jooksmise suund olid põnevad... Et noh, neid juba ei pruugi tähele panna. Ameerika patriootide testimiseks olid muidugi vabadussamba tõrviku (vasak, parem) ja riigilipu ülemise triibu (valge, punane) küsimus. Viimane võis mul vale olla, ega õigeid vastuseid ei näidata. Neid hot dog'i bun'e ma ei teadnud, Ralf nagunii teab (ta pidi Ameerikafänn olema), ja kavalatest veel seegi, et täitsa usun, et inimene ei pruugi mäletada, mis telefoninuppudel tähti ei ole, kuigi ta võib olla suhteliselt tihe messija.

Ameerika linnade koha pealt, no esimene linn on Austin (70%), nagu Kaialgi. Seejärel 65% Atlanta, 65% Miami, 55% Honolulu ja 55% Las Vegas. Ma olen muide 40% koer, 60% kass.

2 comments:

Anonymous said...

lol, mu räpparinimi on MixMaster Money

Anonymous said...

mul aga: Freaky Skittles