Wednesday 2 January 2008

Kuid ta ei taha mind...

Tervitus kõigile neile, kes kuulsid 31. detsembril esimest korda Hannaliisa Uusma lugu "Absoluutselt". Ma usun, et see on vana lugu ja kõik, aga meie Maritiga ju raadiot ei kuula. Ja muidugi keegi võiks selle Kreisiraadio vana-aasta programmi torru panna, sest ega ma ei kuulnud eriti midagi. Kõik onju tahtsid hullult vaadata, aga kui see käis, jaurati laua taga kõvahäälselt. Ega ma rohkem eriti aastavahetusest blogida ei viitsi, aga no Joonas oli täiega lahe. Tal oli punane lips ja must pluus, ja kui ta veel oma valge jope selga pani, siis ta oli täpselt nagu Lumivalgeke.

1 comment:

Anonymous said...

Mina nägin esimest korda selle loo esitamist live'is. Kuulnud olin aga ka varem.
Ja kreisiraadio korral oli samalaadne jauramine ka meie laudkonnas. Mitte muffigi ei kuulnud ehki kõik seda nii väga näha tahtsid. :)