Sunday 20 January 2008

Akordion

Minu sõpradele võib pinda käia see, et kui näiteks mingi sündmuse toimumiseks on aega kuu aega, siis ma pidevalt uurin, kas teeme ja millal. Aga põhjus on väga lihtne - aeg ei peatu ja umbmäärased lubadused kipuvad mitte täituma.

Mul oli kunagi ühe sõbrannaga nii, et me elasime Eesti eri otsades, või peaaegu. Kokku me saime ainult suviti paariks nädalaks. Seal oli ka teisi tema sõpru, kellega ta tahtis koos olla. Seda ma ei pane talle muidugi pahaks. Aga miks ma selle õpetliku kogemusena näiteks toon, on see, et ta ütles: "Meil on kaks nädalat aega koos olla, küll me jõuame.". Ütles ta seda niikaua, kuni oli kaks nädalat otsas, ja me ei saanudki koos olla.

Ja ma väga palun teid, unustage ära see konkreetne tüdruk ja see konkreetne situatsioon, ning püüdke aru saada, miks ma selle näite tõin. Seda võib juhtuda meie kõigiga.

No comments: