Saturday 19 January 2008

I'm not your bitch

Huvitav, et mõni tuntud horrorifänn, nagu Ralf, ei ole teinud juttu filmist Saag 4. Vähe sellest, et IMDb andmeil esilinastus see Eestis 26. oktoobril, Amazon'i andmeil on 22. jaanuaril juba DVD väljas, ehk siis sellest ajast on oodata DVD-rippe (mitte et ma senise triloogia fanatt oleks, aga head filmid siiski). Veel muidugi seda, et sel aastal peaks tulema Scary Movie 5, mille kohta küll on vaid sissekanne, info ise on kättesaadav vaid IMDb Pro kaudu. Ka tuleb veebruaris vähemalt USA kinodesse film, mille working title oli Epic Movie 2, kuid mille nimeks on saanud Meet the Spartans. Postril muide see auk, kuhu vististi filmis 300 visati mingi värdjas.

15 comments:

Anonymous said...

Filmide jaoks on mul ikka eraldi blog ja oi, kuidas ma seal Saw IV'st juttu olen teinud. Ma ootasin seda filmi nagu segane.

Keri kogu see lehekülg läbi ja siis näed.

Anonymous said...

Sul on sissekannetel huviäratavad pealkirjad, aga sisu on maailma kõige mõttetum. Iga päev pettun.

Anonymous said...

to: E, ära siis loe, kui ei meeldi!!
Sulle soovitan delfi kommitubasid! Edu!

Anonymous said...

E: igapäev pettud? Ohhoo, sulle peab mu blogi väga meeldima, kui iga päev loed

Anonymous said...

Eih, mitte värdjas. Sinna auku lendasid filmi alguses see sõnumitooja koos oma gängiga.

Anonymous said...

Jah, mulle öeldi telefonis ka, et väga ebaintelligentse mulje jätan "värdjaks" kutsumisega. Öeldi täpne nimi ka, aga mul ei jäänud meelde.

Anonymous said...

näitleja nimi: Peter Mensah, filmis lihtsalt "sõnumitooja".

Anonymous said...

Ah, sõitke seenele. Miks te alati karjute ja sõimate, kui keegi ütleb, et talle midagi ei meeldi? E võis ju mõelda, et äkki sind huvitab, mida su blogist arvatakse. Mina tahan küll teada igasuguseid arvamusi oma blogist.

Anonymous said...

Margot, god damn right.

Anonymous said...

Kusjuures, esiteks, mina ei karjunud ega sõimanud. Teiseks "maailma kõige mõttetum" meenutab rohkem mingist isiklikust haigetsaamisest tuleneva vihahooga sõimamist, kui adekvaatset kriitikat.

God damn right on Margot küll, kuid selliselt sõnastatud "kriitikat" ei saa eriti tõsiselt võtta.

Anonymous said...

Sina jah ei karjunud, ei sõimanud, tundusid lihtsalt mõnitav. Pole eriti vahet. "Maailma kõige mõttetum" kõlab jah solvavalt, aga ma kardan, et keegi ei mõtle sellised sõnu öeldes nende mõttele, nii et sellest ei tasu välja teha. Ja ma väga loodan, et ma ei pea neil kahel teemal siin enam rääkima.

Aga selle adekvaatse kriitika kohta... Ta ütles, mida ta su blogist arvab - et sul on huvitavad pealkirjad ja igav sisu. Kas sa oleks siis tahtnud, et ta oleks rääkinud, mida sa tegema peaks, et tal huvitav oleks? Või tahad sa mingit võrdlust teiste blogidega? Või peent analüüsi sinu enda blogi üle? Aga mis siis, kui su blog on talle lihtsalt nii igav, et ta ei viitsigi analüüsida? Siis sa ei tahagi teda kuulda? Sa ei ole nõus arvestama neid, kes su blogi täielikult mõttetuks peavad - kuulad ainult neid, kellele see veidikenegi meeldib? Või kuidas siis täpsemalt?

Kuidas sa ometi õppisid psühholoogiat, kui sa ei suuda inimesi arvestada ja neist huvituda sellisena, nagu nad on, vaid sa ainult laidad ja pahandad?

Muuseas, kui ma lühemalt kirjutaks, kuluks selle kommentaari jaoks liiga kaua aega.

Anonymous said...

Ta olekski siis võinud seda öelda, et huvitavad pealkirjad, igav sisu. "Maailma kõige mõttetum" ei ole minu silmis kriitika, vaid kirglik vihkamine. Teiseks, närvidele käib see, et arvatakse, et kui sa oled psühholoogiat õppinud, oled sa kohe mingi ultratolerantne.

Anonymous said...

Ma ei arva seda viimast, sest sa oled väga ammu vastupidisele heaks näiteks osutunud. Ma küsin, kuidas sa sellise suhtumisega seda õppisid.

Anonymous said...

Ilusti.

Anonymous said...

Nüüd me klapime, jeeee_ei