Wednesday 9 April 2008

Boonoonoonoos

Paula küsis minu käest, ega ma ei oska talle mingit uut muusikat soovitada. No ma siis soovitasin talle ühe eriti "uue" albumi, mille ma igatahes ise alles hiljuti avastasin. "Uus" on jutumärkides, kuna tegu on 1981. aasta Boney M.'i albumiga Boonoonoonoos. Kavatsen kunagi kõik Boney M.'i albumid läbi kuulata, aga teades minu laiskust, võib eesmärgi saavutatuks lugeda umbes järgmise aasta augustis.

Boonoonoonoos'e vastu tekitas huvi vanaisa vinüüliarhiivist tehtud DVD. Tal olid muidugi vinüülid arvutisse võetud nii, et üks pool oli üks fail. Boney M.'ilt hakkas mulle meeldima laul Sad Movies, ja kuna vanaisal polnud pandud isegi albumi nime, otsisin ise discogs.com'ist välja, et tegu on albumiga Boonoonoonoos. Ja kuna lugu Greatest Hits'idelt ei leia, tirisin endale kogu diskograafia.

Boonoonoonoos on mõnus rahulik album, kust ei ole ka erilisi hitte tulnud. Nagu ma ütlesin, album on aastast '81, kõik nende Greatest Hits'il olevad lood on aastatest '76 - '79. Muidugi plaadi '07 aasta versiooni üks boonusträkkidest, Felicidad (Margherita), on võib-olla kõige tuntum.

Omal ajal lasti küll plaadilt kaks singlit välja, kuid kuna neid tavaliselt bändi hiilgemomentidena ei käsitleta, on Boonoonoonoos ehk parim album tegemaks nendega lähemat tutvust, kuna ei ole karta pettumust, mis võib tabada, kuulates albumit, kus mõni hitt - teised lood ei olegi nii head. Seda lõiku kirjutades olen juba ka ansambli teisi albumeid kuulanud, kuigi mitte kõiki, ja võin kuuldu põhjal öelda, et see on võib-olla ainus nende plaat, mida otsast lõpuni mõnuga kuulata.

Kinkisin selle plaadi ka Joonasele. Hiljuti olime koos tema juures küll rõdu peal, küll lahtise rõduuksega toas; väljas oli soe, puhus mahe tuuleke ja kuulasime seda plaati ning ma tundsin, et see on suvine plaat.

Paide vei, olen viimasel ajal hakanud lugu pidama sellest, kuidas artist oma nime kirjutab, ja Boney M. kirjutab end justnimelt punktiga.

9 comments:

Anonymous said...

"Ja kuna lugu Greatest Hits'idelt ei leia, tirisin endale kogu diskograafia."
Vihje minule või? :D

Boney M on hea!

Anonymous said...

Ei olnud vihje, lihtsalt seda albumit polnud eraldi saada vms

Anonymous said...

Mismoodi sa neid tirid, et ei saa valida, mida tahad ja mida mitte? Järelikult vist siiski mitte torrentitega :D

Anonymous said...

No aga kui sa võtad diskograafia torrenti ja selle käima paneb, siis laseb ju valida, mis faile tahad. Vähemalt uTorrenti puhul.

Anonymous said...

kui tegu ei ole just rarrijupikesteks tehtud juraga, siis küll jah. Samas, kuigi torrentid on elu, ei pruugi kõik seda veel teada.

Anonymous said...

No ei olnud jah rarridena, oleks jah saanud valida... Aga ma mõtlesin, et annan Boney M.'ile võimaluse ja tirisin kõik plaadid. Kuid ega ma peale torrentite muid tõmbamismeetodeid ei kasutagi.

Anonymous said...

Ahjaa, ja mina tõmban ABCga. See ei küsi tõmbama pannes, mis faile sealt tahad, seda valikut saab teha hiljem, klõpsates torrent details. Ja mina leian kusjuures, et see on mugavam, sest enamikel juhtudel tõmbame me kõik torrentis olevad failid, seega on pisut tüütu, kui igakord küsitakse, kas tahad ikka kõiki faile. Jah, ma olen proovinud Bitlordi, kus küsib kohe alguses.

Anonymous said...

uTorrent lööb aga torrenti avamisel ette niisuguse akna.

Anonymous said...

Noh, tubli oled, Kiisu. Aga ka "OK" vajutamine on tülikas, kui seda peab tegema iga torrenti puhul, sest ma ei usu, et sa just eriti tihti tahad tõmmata vaid üksikui faile torrentist.