Tuesday 8 April 2008

Teen harva vigu

...aga täna juhtus kuradima piinlikult just õigel momendil mingi tühik kuskilt sisse.

Nehu ütleb (16:08):
Isse says:
Pellu peab sünnipäeva laupäeval minu juures.Ning tuleb väli üritus grillimine,lõke,murumängud jne.
imp ütleb (16:10):
äh, koma järgi käib tühik ja väliüritus on kokku - huvitav, kas ta ameti kirju ka nii kirjutab?
imp ütleb (16:10):
ma väga vabandan, eks, aga ma kirjutan seda, mida ma näen
imp ütleb (16:11):
aga aitäh, et edastasid
Nehu ütleb (16:11):
ps! ametikirju on kokku

Märksõnad:

5 comments:

Anonymous said...

Said raskelt owni.

Anonymous said...

haaa haaa! Keegi ei ole täiuslik, isegi mighty dandee.

Anonymous said...

Aga vahel ma parandan oma vigu. Näiteks oma praeguses päises, seal, kus pidi kahe asemel kolm olema, on nüüd kolm - ülevalt neljas rida, paremalt 14. ruut

Anonymous said...

Heh...su hullu-postituses jäi mulle silma küll 2 palju haledamat asja: mõistlikuse etalonil ja alkoholset jooki. Ma eeldan, et teine neist on kogemata, kuid esimese puhul ma nii kindel ei ole...

Anonymous said...

Ma ei tea, ma ka ei ole. Hiljuti ma veel tegin seda tihti, kuni emme tuli ja ütles, et kamoon... Ma kusjuures kirjutasin mingit koolitööd. Teine on arvatavasti lihtsalt mõtlematus.