Wednesday 9 April 2008

OTSI ELU ENDALE!!!!1

autor: -RoosadKetsid- [vasta kirjale] - [teie kirjavahetus]
kellele: dandee
teema:
saadetud: anna spämmist teada
loetud: -
vastatud: -

haha mis sa nalja teed või, ma lihtsalt ei taha mingi haige perverdi kommentaari oma kontosse,üleüldse see reit sakib ja noh, ma ei tea OTSI ELU ENDALE


Iseenesest ei koti, et ta mu kommentaari kustutas, aga nagu reit on avatud igale vanusele, ja ma ütlesin kommentaaris vaid, et kena pilt on. Ja kusjuures ei onaneerinud. Ei või siis enam inimesele öelda ka, et ta - isegi mitte tema, vaid tema pilt - kena on? No muidugi jah, vanus oli tal muidugi 13, eeldusel, et ta istuma pole jäänud.

6 comments:

Anonymous said...

tsikk saab vaatamisi juurde lollololol!

Anonymous said...

HAAAH :D

Anonymous said...

Ja loodetavasti olete ka teie tema silmis perverdid, sest te peaks ju üle 18 olema.

Anonymous said...

Hah, ma ei loginud sisse ^^

Anonymous said...

Mul ei olegi selles kohas kontot, nii kõva pervert olen lausa :D

Anonymous said...

Muuuuhaaaaahaaaa, huumor XD
Reit ON elu ikka :D
Sellised roosad piffid teevadki elu lõbusamaks :D