Sunday 13 April 2008

Psycho Soldier Team

Ralf, kui sa hetkel imestaksid, miks mul on Last.FM'i viimane skrobling 21½ tundi tagasi, siis seekord oli mu arvuti terve selle aja väljas, väljas olin ka mina. Kui mäletate, kirjutasin veidi aja eest, kuidas minu silmis on vale "pidusid" "pidudeks" nimetada. Okei, tänapäeva pidu siis - kõigepealt ollakse kained ja arutatakse, kellel kui suur peavalu ning kes mida mäletab. Siis ollakse veidi vindised ja muudkui hangitakse juurde. Seejärel ollakse üpris purjus ja krutitakse köögis raadiot ning hea loo peale sattudes kuulatakse seda selgelt üle raadio puhta heli väljastamisvõimsuse.

Olgu, tegelikult ma ei räägi paha pärast, kõik on täpselt nii kui peab. Vähemalt nii laulab Pearu. Tegime mõned pildid, mida avalikkus ei näe, ja mõned pildid, mida avalikkus kohe kindlast ei näe. Muuseas, mängisime mängu The King of Fighters XI, vähemalt ma arvan, et XI. Kuigi Joonas, nagu mul mulje on jäänud, arvab, et kuna see on 2D, siis on ta eelmise sajandi mäng, on ta tegelikult 2005 aasta mäng. Ja miks ma arvan, et see on just see, on et minu lemmikuks tõusnud Momoko on one of the three original characters debuting in The King of Fighters XI. Ahjaa, ja Ralfile tegime video, kus selle mängu tegelane nimega Ralf teeb moonwalk'i. Hiljem lükkan video selverisse - ma arvan, et juutuubi oleks see liiga mark. Samas... Ja Paide vei, me filmisime Tekken 5-st ka paar kaklust. Mõnes mõttes huvitav vaadata, algul kaks korda Joonas ja Raigo, siis kaks korda mina ja Joonas, kusjuures kõik matšid olid Asuka vs. Christie. Ja KOF'is oli Ralf (mina) vs. Whip (Joonas).

6 comments:

Anonymous said...

Sorri, Tekkenist on ainult kolm vaatust. Aga Ralfi muunvook on ilusti näha - dp.e21.ee/kultuur/video

Anonymous said...

Kena. :)

Anonymous said...

Asuka on mu lemmiktegelane Tekkenis. : )

Anonymous said...

Ega ma ei imesta...

Anonymous said...

Mitte ainult sellel põhjusel, et ta on väga ilus; vaid ka sellepärast, et teda on päris mõnus kontrollida.

Anonymous said...

No ilus... Kusjuures mulle meeldivad peale Asuka veel Christie ja Julia; neil kõigis on ilu ja oskusi. Muidugi Christiel on ainult head jalad ja Julial käed... Asuka on meil aga karjääris ainust, kes on edasijõudnum kui mingi dan.