Thursday 10 April 2008

Inimene

Robbie Williams kirjutas koos Guy Chambers'iga majanduslikult väga kavala hiti, "feel". Kaval oli ta sellepärast, et suur hulk inimesi, kes tema laulu kuulevad, õhkavad: "Oeh, mina tunnen täpselt samamoodi, ta laulab justkui minu tunnetest". Otsustasin käia tema jälgedes ja kirjutada samamoodi laulu, milles igaüks end ära tunneb.

Mul on kümme sõrme
ja kümme varvast,
kuid siiski vaid kaks kõrva.
Keset nägu on mul nina,
ja keset kõhtu naba,
aga see, mis mul püksis on,
seda pole kõigil vaja teada.

Enam pole nii noor, kui varem,
ei ole ka veel vana, liiga vana.
Mõned inimesed on mu sõbrad,
teised ei ole.

Ma tunnen, et elan
ja näen, et hingan
Mulle meeldib kõik hea
ja ma salli halbu asju.

Mõnikord olen üksi,
kuid vahel lõbustavad mind sõbrad.
Kui mul on lõbus, siis ma naeran,
kurvana aga nutan.
Muremõtteid on mul ka,
aga enamasti lähevad nad üle.

Mu elu on vahel täis katsumusi,
kuid tegelikult pole hullu.
Talvel on mul tihti jahe,
kuid suvel on enamasti mõnus ja soe.

Ma tunnen, et elan
ja näen, et hingan
Mulle meeldib kõik hea
ja ma salli halbu asju.

Täna, kui ma tegin silmad lahti, sain ma aru, et ma enam ei maga.
Tõusin voodist üles, ja märkasin, et seisan kahe jala peal. Veidi
aja pärast tundsin, et mul on kõht tühi, ja ma läksin sinna ruumi,
kus süüakse. Tegin endale veidi seda, mis kodus oli. Mõtlesin ühte
mõtet, ja siis hakkasin teist mõtet mõtlema. Järku tundsin ühte
tuttavat tunnet...

Ma tunnen, et elan
ja näen, et hingan
Mulle meeldib kõik hea
ja ma salli halbu asju.

Ma tunnen, et elan
ja näen, et hingan
Mulle meeldib kõik hea
ja ma salli halbu asju.

2 comments:

Anonymous said...

laula sisse.

Anonymous said...

Kunagi, kui aega saan...