Monday 14 January 2008

Kevin

Viimase kolme-nelja aasta jooksul on eesti interneti kasutajate arv kahekordistunud, aga keskmise kasutaja arvutioskuste tase on langenud. Midagi sellist, nagu juhtuks siis, kui autod oleksid igaühele kättesaadavad ja auto rooli pääseks tänasest päevast igaüks - ka need inimesed, kellel pole juhilube. Olukord teedel meenutaks siis seda, mida näeme täna internetis.


See avalõik on reidis, no sel lehel, mis selgitab, et paroole ei kleebita arvuti külge vms. Ilus analoogia, kas pole? Üldse on see tekst asjalik, ja mitteüldse "noortepärastatud". No see näeks välja, ma pakun, umbes nii: "Kui sa oled uus playa scene's, siis iisilt gessitava parooli abil saab Kevin su uue hardstyle tune'i rotti panna, et siis seda oma homie'dele lasta.".

Keviniga seoses seda, et kui ma kunagi peaks Kaubamaja eskalaatoriga sõites karjuma "Kevin", siis see on Mariti mõjutus. Ta rääkis ükskord, et mingid teismelised neiud tulid eskalaatoriga alla, hüüdes mingit Kevinit. Ja et see Kevin oli välja mõeldud, kuna neiud arvasid, et on jõle popid, kui nad teesklevad tundvat mõnda poissi, kelle nimi on Kevin.

A muidu seda ka, et eks inimesed ikka fantaseerivad asjadest. Kes naistest, kes mingitest nohikute värgist. No ma arvan, et mingi viis või isegi kümme aastat tagasi ei osanud ma ettegi kujutada, et mul on kunagi enda arvutist LAN'i kaudu ligipääs kahele arvutile. Kusjuures kümme ei ole niisama lamparv. 1998 sain endale esimese "graafilise" arvuti, nimelt Windows 95ga arvuti. 1996 - 1998 oli mul mingi 286, mille protsessori kiirus on 8 MHz, aga turboga oli tervelt 12 MHz! Kõvaketas oli 40 MB. Peal oli Windows 3.1, mille lasin sõbra soovitusel maha. Sealt pärinevad ka mu teadmised DOS'ist, näiteks ka kasulik teamine, et mingi lehe lõppu saab ka ctrl + end'iga, mitte ei pea pikalt hiirega scrollima. Pakun, et aastatel 1987 - 1989 oli mul maal Amiga, kus olid sellise graafikaga mängud, millest tol ajal PC ei osanud unistadagi. Ja noh, algul ei olnud sel kõvaketast, kõik mängud käisid flopi pealt.

No comments: