Tuesday 15 January 2008

Kuldne roos

Borat... Ma ei vihka Boratit, aga mulle ei meeldi see film. Mulle esitati väga veenev ja põhjapanev argument, et see on huumor kultuuride eripärasuse üle. Et siis nagu lause varjatud mõte oli see, et kui sa ei mõista kultuuri, oled sa ebaintelligentne.

No kamoon, labane huumor on labane huumor, olgu see teismeliste seksikomöödia või kõrgeima klassi kultuur. Mitte, et ma valutaks hinge Kasastani maine pärast, aga no kuule... Kas see on hea huumor, et iga kuu ajavad mehed kubemekarvu, ja neist kootakse lastele kampsuneid? Okei, see polnud filmist, aga see oli Borat jutt mingis talkshow's, nii et ikkagi näide Borat'i huumorist.

Ja no muidugi tehti mulle märkus, et kui mulle ei meeldi Borat, siis mulle meeldivad American Pie'd. Ei meeldi, labasuste on sama. Ehkki nii Boratis kui American Pie'des on häid kohti, jääb üldmulje ikka halvapoolne.

9 comments:

Anonymous said...

Võib nõustuda sinuga ja ma tooks veel ühe ..tv-show välja - Ameerika Kõige Naljakamad Koduvideod. Siin ei räägita kultuuridest, aga nende nalja mina ei mõista. Kuidas saab naerda mehe üle, kes peaga vastu maad lendab?

Anonymous said...

Oled näinud filmi "Idiocracy"?. Vot see "Ouch my balls" on vist see suund, kuhu Ameerika naljad suunduvad.

Anonymous said...

OW! My balls!

Mina hakkasin Boratit vihkama seepärast, et kogu jutt ainult tema ümber vahepeal käiski, eriti pärast seda, kui filmi terve klassiga kinno vaatama läksime.

Anonymous said...

Ikka olen. Nad ei pea suunduma, nad juba on seal.

Anonymous said...

te olete imelikud.

Anonymous said...

Kuule, suvel oli ühel koosviibimisel nii, et ma olin mingi hetk toas, ja õuest polnud muud juttu kuulda, oli vaid seda, et iga paari lause tagant karjus keegi: "NAAT!" (noh, see not joke). Muidu viskab ka üle, et isegi siiani pole need not joke'id vaibinud.

Anonymous said...

mul on kusagil borati film olemas aga pärast viit minutit kusagilt keskelt korraks vaatamist ei ole viitsind maha istuda ja seda tervenisti vaadata. Jah, seal on häid kohti aga enamus on minu jaoks lihtsalt liiga nõme.

Anonymous said...

See not joke stseen on tegelikult üks headest kohtadest. Tõesti, slängivõõras inimene ei pruugi aru saada not joke'idest, aga siiski ei tähenda see seda, et peab seda kohta üle kiitma.

Anonymous said...

Oleneb vist, mis kellele selle filmiga meenub. Mulle meenuvad pigem stseenid Ameerika nö "maa soolast" - Texases konservatiividest, kes ilma igasuguse valehäbita laulavad Boratiga kaasa, kuidas iraaklaste lapsed ja naised tuleks maha tappa. Ainult üksikud tüübid vaatavad ülejäänute vaimustust ehmunud näoga pealt. Närvi läheb rahvas alles siis kui Borat Kasastanist kui parimast riigist laulma hakkab. Kogu see ameeriklaste - "oh sina vaene lollike kolkast, me näitame sulle, kuidas elu tegelikult käib" teema on seal minu arvates päris hea. Borat võib ju labane olla, aga loll ta kindlasti ei ole. Ja õnneks ei ole ma ka kusagil kohanud inimesi, kes neid Borati nalju järele teeks.