Thursday 31 January 2008

Worst movie ever

Kui ma tegin samanimelise sissekande filmiblogisse, siis ma mõtlesin seda huumoriga, sest kuigi Surf School oli tõmmatud spetsiaalselt selleks, et näha ära IMDb halvimad filmid, siis, hoolimata sellest, et ta oli #5, on ta kordades parem, kui #7 olev Pledge This!

Ja ei, ma ei hinda seda filmi halvasti sellepärast, et Paris Hilton seal mängib. No las ta mängib, ta tahab ka elada. Aga see film on tõesti häirivalt mõttetu. Jah, ma vaatasin ta lõpuni, ning ei, ma ei karju nagu ameerika tiinerid IMDb's et ma tahan oma üheksakümmet minutit tagasi.

Muideks, Paris Hilton'i ja grammatika seosest niipalju, et...
Paris Hilton is a moron. When she trademarked "Thats Hot," it wasn't even grammatically correct - nor was the T-shirt she sported that said: "Thats Hot, Your Not." It should have read, "That's Hot, You're Not."

No comments: