Saturday 12 January 2008

Allahindlus Seppäläs!

Emo on vaid muusikastiil? Ei usu. Vot jah, Bedwetters on emobänd, ja ma pole ainus, kes nii arvab. Aga eks emo ole väga lai ja suhteline mõiste, ja definitsioon oleneb tunnetusest.

Näiteks kui lähtuda sellest, et emo on see, kes ei häbene on kurbi tundeid ja nendest räägib, siis olen ka mina emo. Ning blogthings'i emotestis oli küsimus, kas kurvad kohad filmides ajavad sind nutma? No mind küll, muidugi mitte lahinal kriiskama, aga pisar tikub silma ikka. No ju siis ma olen ka selle järgi emo. Nendest kahest näitest tuleb välja, et emo on macho vastand. Vähemalt paistab, et kohati nii arvatakse.

Ja emo võib olla ka vabalt eneselõikuja. Muidugi kui end lõigata moe pärast, on see muidugi mingi ahv või emo kid, nagu Triin kaia blogis ütles. Aga olen kuulnud, et end lõigatakse tegelikult selleks, et tunda midagigi, tunda valu.

Kuid kui keegi jalutab tänaval vastu läikivalt musta tukaga soenguga, mustade raamidega prillidega ja ka muidu domineerib ta riietuses must, siis on tõenäoline, et ta kas on emo või püüab see olla. Noh, püüdluse kohta üks sõna - moevärk. Samasugune moevärk, nagu näiteks püksid, mille hargivahe ulatub palju allapoole, kui tegelik hargivahe, ja kuna püksid on nii all, siis on tagumik vaata et praoni paljas. Muideks, meie uusaastapeol kandis üks poiss pükse niimoodi. Ma juhtisin ka sellele tähelepanu, kuid mul on tunne, et keegi ei saanud sellest aru. Mõtlesid vist, et mul on mingi huvi vaadata poiste hargivahesid vms.

Aaa, ja ma ei viitsi kogu mõttelendu kirjutada, aga kui viimasel ajal juba ehk vaibuv mood on tüdrukute eksponeeriv lesbilisus, näiteks nagu vahepeal levinud tüdruk-ja-tüdruk suudlemise pildid reidis, siis vähemalt mina pean suures osas süüdlaseks duot t.A.T.u., kelle jaoks oli see muidugi müüginipp. Igaks juhuks lisan, et ma ei arva sugugi, et kõik, kes "eksponeerivad", on kohe lesbid. Jällegi - moevärk. Point, või noh, küsimus on aga selles, et miks on naishomod ehk lesbid okei, aga meeshomod ehk geid mitte?

6 comments:

Anonymous said...

see millest sina räägid... see on "new-age emo", arvan mina. ehk siis, paneme aluse uuele mõistele "nemo" ehk "new-emo". palju on seletatud, mis oli emo kunagi ja mis arvatakse sellest täna. ja pole mõtet vastu vaielda, ma olen ka nüüd mõistnud, et see mõiste on muutunud. pohhui, targutage oma lingikestega kui tahate, ma olen ka seda teinud. mind enam ei koti.

Anonymous said...

oh, and btw, ma vihkan emosid.

Anonymous said...

Minu silmis on ka Bedwetters emobänd.
Punkt.

Anonymous said...

Tegelikult on meeshomod ka üpriski populaarsed, vähemalt noorte fännitaride seas. Kasvõï need pildid, mis netis on ringi liikunud, kus emopoisid musitavad, võï kuidas tehake joonistusi Tokio Hoteli kaksikutest, kes amelevad.

Anonymous said...

oi kui seksikas on ikka, kui vennad teineteisele keelt suhu ajavad(K)(K)

hmh. õnneks pole ma ainus, kes taolist teemat ja sellega seonduvat rämedaks perverssuseks pidada julgeb. loodan siiani naiivselt, et kasvavad järsku välja sellest feigist homoseksulaalsusest ja eneselõikumisest.

Anonymous said...

''Näiteks kui lähtuda sellest, et emo on see, kes ei häbene on kurbi tundeid ja nendest räägib, siis olen ka mina emo.''
Kas märkasid ka midagi veidrat?

Aga jah, ma võin ka siis emo olla, sest tihtilugu olen riietatud üleni musta. (naerukoht)
Ma olen ka moevaba inimene, naistega suudelnud pole ja ei taha ka. Liiga imelik.

Emoteema kaob niikuinii ära. Varsti on moes vabasuhted ja roheline värv. (lihtlabane prognoos)