Sunday 28 September 2008

Symplegadese kaljud

You can continue working while updates are being installed.


Ega ei ikka saa küll, kui see apdeitimine võtab enda alla kõik arvuti ressursid. Seda enam, et on tohutult tõenäoline, et pärast installi nõutakse restarti.

Olgu. Avasin endale arve ka Ühispangas, sest palk hakkab sinna tulema. Muide, ega ma arvet avades ise ka professionaalne klient ei olnud, aga ikkagi... Kui mulle pakuti valida rohelise ja valge kaardi vahel, küsisin, mis vahe neil on. Selle peale küsiti uuesti, kas rohelist või valget. Okei, sain siis aru, et on ainult värvivahe, aga nad oleks võinud ka nii öelda!

Mulle tuli pähe probleem, millele varem polnud tulnud. Hansapankade automaatide asukohti ma enam-vähem tean, vähemalt neid, mida mul tihti vaja. Peaaegu otse meie maja all on lähim. Kuid Ühispanga 'maate ma ei tea. Muidugi võib-olla Ühispank ruulib rohkem Tallinnas ja Tartus ei ole neid nii palju. Hansapangaks liitusid omal ajal ju Hansa- ja Hoiupank, milles viimane oli vist Tartu pank. Igatahes vähemalt on mul kaks pangakaarti, kuigi nende vaheline side maksab.

Kaardivalikust veel: küsisin isegi, on neil mulle neid näidata. Ei olnud. No kaarti kättesaama minnes anti mulle reklaamvoldik, kus pilt mõlemast kaardist. Oleks võinud seda otsustamise hetkel näidata, oleks valge valinud. Taustavärv oli see, mis oli erinev, see roheline kujunduselement oli mõlemal variandil sama. Roheline rohelise peal on kuidagi jama. Selles suhtes pähh teenindaja.

No comments: