Sunday 7 September 2008

Lähme Atti

Ei, ma ei oli käinud ööklubis Atlantis, kuid olen käinud restoranis Kaunas, mis asus samas majas, enne kui sinna ööklubi paigutati. Millest on mul aga Atlantisega seoses ülimalt kahju, on see, et olen ülelindistanud kasseti, mille peal oli Tartu Raadiost ülekantud Scooter'i kontsert. Scooter käis Eestis ka aastal 1997, kuid seda Uuno raadiost üle kantud kontserti ma ei lindistanud, kuna diskor lobises liialt palju vahele.

Tartu kontsert oli aga mölavaba, ainus koht, kus diskor midagi rääkis, oli tema püüd ässitada rahvast Scooter'it tagasi kutsuma. Ei tea, ehk oli asi selles, et N-Liidust vabaks saanud endine ENSV kodanik ei olnud veel harjunud tänapäeva kirjutamata reegliga, et bänd on alati arvestanud lisalugudega ja muutub kurvaks, kui neid tagasi ei kutsuta. Igatahes, väga-väga kahju, et mul seda lindis ei ole.

Scooter'i 2004. või 2006. aasta kontsert pole enam sama, sest bänd on veidi lahjaks jäänud. Muusika on hea ja tore, kuid midagi on puudu. Lähim elamus Scooter'i tolle aja kontsertidele on album ...And The Beat Goes On!, mis on lindistatud justkui live-kontserdina, ehk siis lugude üleminek on sujuv ja vaiksemates kohtades on publiku kära.

No comments: