Monday 15 September 2008

Krediidilepingu sõlmimisest kooperatiivoravate hiidkontinendil

Ma ei tea, kui paljud oma kolleegidega suhtlemisel blogi kasutavad, aga mina kasutan. Põhjus väga lihtne: siin saab pilte näidata. Muidugi saab ka html-formaadis meil kirjutada, aga blogi on minu valik. Veel selgemalt edastab infot video, kuid kuigi ma ühe video juba tegin, te seda blogis ei näea.

Asjast rääkides... mis siin pikalt seletada; allpool on pildid, millelt on kõik näha. Veidi juurde siiski. Mul on käsil nendest paremakvaliteedilistest trükistest üks halvimaid ehk siis masinakirjas raamat, mille lehed juba veidi koltunud. Kõige rohkem ma kardan, et minu julma meetodi peale kohkutakse ära, aga tulemus on ju pärast okei. Esimene pilt, ehk siis enne on peale skänni vaid keeratud, st heledust ja kontrasti pole veel muudetud.

See julmus seisneb siis selles, et ma lõikan pildilt lagedaid kohti välja ja jätan valge tausta. Samas, pärast heleduse ja kontrasti timmimist ja välvipildi halltoonidesse tegemist pole neid lõigatud servi üldpilgul nähagi. Ja kui uurimisel ka on, siis milleks jätta kogu pilt selliseks, eriti, kui seal niikuinii teksti ei ole.

Antud pildil on näha ka raamatuselja tõttu jääv kalle tekstis. Kui tekst jääb selle tõttu väga udune, teen eraldi selle osa teravamaks. Ka aitas selle pildi valikus kaasa see, et trüki ajal on tekst viltu läinud ning sinna ei saa mina midagi parata. Tegelikult saan küll, ma saan pildil erinevaid osasid vastavalt keerata. Nagu ma ütlesin, suudab Paint Shop Pro keerata 0,01° kaupa ja salvetades valida ka kokkusurumata TIF-i.



No comments: