Monday 2 April 2007

Nexus

Ma tegin filmiblogisse ülevaate Walkerist, kõigist üheksast hooajast korraga. Praegu vaatan Võluväe viimast hooaega, aga sellest ma ülevaadet ei tee, sest eelmisi hooaegu ma vaatasin aasta aega tagasi. Ma lihtsalt ei taha niimoodi, ma ei mäleta enam eriti selgelt. Kunagi võib-olla vaatan mõne seriaali üle, ja teen tutvustuse. See Võluväe viimane hooaeg, mille teise osa ma just ära vaatasin, sakib vist. No juba see, kui seriaal on seitse hooaega sama muusikaga alanud, ja kaheksandas järsku muutub, peaks olema piisav märk, et midagi on valesti. Buffy lõppes ilusti: nad olid tipul, kuid otsustasid mitte enam teha. Võluväe seitsmenda hooaja lõpuseeria viitas ka lõpule, aga ju oli raha vaja. No Buffy's küll oli ajutine lõpp viienda hooajaga, aga see oli vähe teine asi, nimelt sarja loonud telekanal kantseldas nad, ja siis pakkus üks teine kanal neile veel kaks hooaega. Samas Angeli lõpp oli kuidagi nagu ootamatu.

2 comments:

Anonymous said...

Tegelt tahaks macgyverit jälle näha, aga misikisuguseid uusi osasid vms. Kurat, seda sai ikka kunagi nii vaadatud...ohh, parim sari ju.

Gimme some glue and a pen and i'll build a castle. :P

Anonymous said...

Rixu, http://www.imdb.com/title/tt0352117/ Aga täpselt ei tea sellest midagi.