Friday 13 April 2007

300

Nii, loodetavasti tõmban sellise pealkirjaga endale vaatajate arvu juurde. Mina ei surfa netis, mul on kindlad lehed, kuis ma käin. Ja bloggeris toimuvast on mul jäänud mulje, et 300 näol on tegu lihtsalt haibiga. Kinno ma seda kindlalt, vähemalt vabatahtlikult, vaatama ei lähe, ja kui hakkavad DVD-ripid levima, eks ma siis vaatan. Siiamaani pole ükski film mind pannud aikämmi tõmbama. Ja kui 300 mulle tõsiselt muljet avaldab, siis ei pea ma vabandama, et pisut negatiivse eelaimdusega suhtusin, sest siis on see juba vana, aegunud, arhailine film, ja kedagi enam ei koti, mis mina arvan.

Aa, seda ka, et ma vaatan Titanic'ut. Ikkagi aastapäev ju. Tegelikult küll kahe päeva pärast. Ja ühest vanemast Titanic'u filmist on juttu ka filmiblogis

6 comments:

Anonymous said...

300st on ammu juba proper rip olemas. Ja ära karju ette ning ära võta tahtlikult negatiivset tooni, sest "kõigile nii meeldib ja ma ei taha mainstream olla". Edu.

Anonymous said...

noh, olgu. ma polnud muidugi otsinud ka, eeldasin, et ei ole. dvd-rippi siis. aga kui on, eks ma tõmba, kui mu tõmbamisjärjekord otsa saab. ja ega ma päris nii ka pole, et mulle ei tohi meeldida see, mis teistele, aga viimasel ajal on bloggeris olnud vähemalt neli posti sellest filmist. okei, bondist oli vist ka, kui tuli

Anonymous said...

DVDripi kohta ma ei tea, aga väga okei screener (NEPTUNE) on olemas jah. Ise vaatasin ja jäin kvaliteediga rahule. Aga kinos käisin.

Anonymous said...

senimaani olen ma skriineritest hoiduda püüdnud, sest nii palju kui mina skriineritest aru saan, on neil kas must-valged kohad või jookseb mingi tekst all, mis on vahel ka keset ekraani pandud, et see on selle oma ja loata vaatamine lõpeb haiglas. muidugi kvaliteet on dvd oma, aga ikkagi häirib

Anonymous said...

Dandee...sa ei saa seda elamust koduste vahenditega. 300 sisu jätab osaliselt soovida, aga visuaalne külg on see, mis rahvast vaimustusse viib. Soovitan siiski kinos ära käia.

*peab salaja plaani minna 300 plazasse vaatama...bigger screen :D*

Anonymous said...

Ei, kõik screenerid ei ole sellised, mul on näiteks filmi 16 Blocks DVDscr ja on täpselt nagu DVDrip, ka 300's ei olnud ühtegi bluritud timecode'i / mustvalget kohta / kirja, seepärast soovitasingi.
Ja Kaial on täiesti õigus. See film väärib kinos vaatamist.