Thursday 12 April 2007

Hitid

Kurat, täna on Winamp'il mingid uued hitid. Mul on pleilist randomi peal, ja viimase tunni juuksul on kolm korda tulnud A-Rühm – Suvine chill ja Wolfgang Petry – Co-Co (Ho Chi Kaka Ho). Olgu, ma aitasin sellele ise kaasa, kuna lisasin pleilisti mõned albumid, ja see ajas tema pseudorandom-järjekorra sassi. Aga ikkagi, seda juhtub veidi rohkem kui harva, et Winamp'il on mingid oma lemmikud, mida ta hoolimata randomist tihti mängib. Ja nüüd tuleb teist korda Kuldne Trio – Kiilaspea.

2 comments:

Anonymous said...

Ma olen seda sama jama ka Windows Media Playeriga täheldanud. Võib-olla ma ei taipa matemaatikast piisavalt (kindlasti ei taipa) ja see ongi täiesti loogiline, et nii juhtub?

Anonymous said...

äää... mõnes mõttes vist on, sest random'i nupule vajutades peaks arvuti looma ikkagi mingi järjekorra, tõestuseks proovi random'i ajal lugusid edasi-tagasi vahetada, samad lood tulevad. seega, kui sul on pleilisti 20. lugu scooter - fire, ja järjekord määrab ette, et järgmine lugu on 23., aga sa lisad pleilisti algusesse kolm lugu, siis nihkub scooter - fire 23. kohale ja tulebki sama laul

kui aga vahepeal pleilisti ei muuda ja ikka tuleb sama laul mitu korda lühikese aja jooksul, siis seda ma seletada ei oska. ja ongi tunne, et arvutil on omad lemmiklood