Wednesday 18 April 2007

Eestlased on maja sees

No eestlased jäävad ikka eestlaseks. Janne kodulehelt pärit uudis:

On march 18th Janne is having a quest singer, world famous Nana Hedin, to do backing vocals for Janne`s up comeing album. Visit her page to get more information about her www.nanahedin.com


Mina suutsin märgata nelja viga. Kaks on üliselged, kolmas ehk vaieldav ja neljas sarjast omg wtf, mis viga? no seda, et quest ja comeing on vead, saate aru, onju. Ja upcoming peaks juba üks sõna olema. Neljas viga... Olete te kunagi tahtnud kirjutada let's go, aga kirjutanud kogemata letś go? Vot klaviatuuril backspacest ehk kustutaja-nupust vasakul asuvad ´ ja ` on rõhumärgid, ülakoma on ikka '. Ja antud näitel on seega väga lihtne seletus: s + ´ = ś. Ka on teile proovimiseks rõhuga tähed à, é, ó, ù, ń, ć ja vast leiab veel. Ja ega Peeter Ross ka laulusõnades oma eestlust eita. Mingi rida on umbes i'm not a loser, even when you might think. No see on ju tore, kui mul mõelda lastakse, aga mina oma kuradi imhoga arvan, et peaks olema think so. Ja mingi rida on ka we may never see. No eelnevast reast tuleb välja, et mõeldud on teineteist mitte nägema, mis oleks ehk mingi never see each other againnever meet again vms, aga mitte selline poolik lause.

Aga muidu soovitan Janne kodulehele minna küll, Janne neli lugu, mis seal üleval on, on täitsa vahvad.

3 comments:

Anonymous said...

wihiii, ma pole ainuke, kes teiste kallal vingub:D you made my day^^ (nüüd ma paranoiatsen ja mõtlen, et tegin raudselt kuskil vea sisse:) ärge siis karmid olge mu vastu)

Anonymous said...

Kui dandee ütleb mulle kuidas saada lihtsa klahvikombinatsiooniga tõusva rõhumärgiga U'd (nagu ù, kuid ` asemel on ´), siis... hmm... saab üheks päevaks admin accessi. Alt+Numpad ei sobi.

Anonymous said...

hmm. ega eestikeelne lehekülg ka just õigsusega ei hiilga :/