Monday 30 April 2007

Film koolivägivallast

Klassi on filmiploog juba tutvustanud, ja ega ma ei viitsikski seda meie filmiblogis teha. Aga mis mulle meeldis, oli filmis kohati esinenud - ilgelt klišeeline oleks öelda noortepärane, kuid - mitte siiski lahedus, ütleks ägedus, kuigi sõna äge võib mõista nii lahedana kui agressiivsena, ülesehitus. Ma mõtlen, et oli üks, vähemalt rohkem ei jäänud meelde, efekt, mille kohta peaks öeldama bullet time. Andke andeks mu filmivõhiklikust, kui see päris bullet time ei olnud. Ka muidu ei olnud kaadrivahetused toored. Näiteid ei too, ei oska. Aga ka heli mängis selles osas rolli. Heliga seoses - tiitrites oli öeldud, et kasutatud oli ka Code One lugu On küll hilja. Ma küll ei tabanud seda.

Mulle meeldis enim see koht, kus sööklas tuli Kasparile ja Joosepile vastu see emo, Kerli, vaatas pika pilguga neid asju ja küsis Kas ma lähen sisse või välja?, ja kui ta välja lasti, ütles Aitäh. Nii armas ju, ma vaatasin peale filmi lõppu mitu korda üle. Mitte, et mulle Triin Tenso meeldiks või ma temast midagi teaks, aga stseen kui selline oli meeletult vahva. Ta oli vist peale thea ainuke, kes äää... Kuid muidugi ei näidatud ka kõiki. Ja nagu näete, linkisin ma IMDb'd, mitte midagi muud. Mulle meeldib, et ka eesti filme seal on. A muidu ütlen seda, et see film on suurtelt suurtele. Vabandage mu pessimismi, aga ei usu, et põhikoolis keegi sellest filmist midagi õpib. Keskkoolis teab suurem osa vast niigi, et kiusamine, ehk represseerimine ja diskrimineerimine, sakib.

Muust teemast tahan öelda seda, et mu blogil on vähemalt kaks fänni. Üks on Signe, muidugi mitte see Signe, kes mul Tallinnast külas käis ja kel siin igav oli, ja teine on Joonas. Ausalt kohe, nii armas oli kuulda, kui Joonas ütles, et mu Tuulest viidud jutt ühtib tema arvamusega ja et mul pidada olema seal ka vahvaid väljendeid. Nii et Joonas ja Signe, aitäh teile!

Ja ukse ees on minu blogindamise sünnipäev. Just nimelt blogindamise, mitte blogger.ee konto. Ma blogisin algul reiti, siis tõstsin järgides kuupäevu oma postid üle blogspoti, ja siis siia (tulevikus, 28. juuli 2008, kolin blogspotti tagasi). Nii et bloggeri liige olen ma siiski augustist.

8 comments:

Anonymous said...

no k2i 2ra, mis f2nnnnnnnni, irw kyll.

Anonymous said...

salaja v6in oelda, et mina olen t2iesti p6hikool, aga mul ei olnudki midagi sellest filmist 6ppida, sest kogu moraal oli juba enne teada. niiet mida 8ldistamist.

Anonymous said...

no kurat, ma kirjutasin ju nimeks t2pit2htedeta ARVUTI, ilma selle viimaseta on veider.

Anonymous said...

no sorri, folloe, seda poliitiliselt korrektset sõnastust on jube piinav, raske ja ruumivõttev harrastada. usun jah, et kõik põhikooli lapsed / inimesed pole mingid huligaanid. sa saad vist tegelikult ise ka aru, et pidasin silmas neid normaalsuse etalone, kes nende mallist vähegi erinevad mõnitavad, nii vaimselt kui füüsiliselt

Anonymous said...

See emotüdrukuga koht oli nii geniaalne, et ma pidin vaimustusest aplodeerima, paraku aga kuna vasakul ja paremal istusid poolpisarais koduperenaised, siis hoidsin end tagasi.

Anonymous said...

Enda filmiblogis sai ka arvustatud:
http://fletchujafilmid.blogspot.com/2007/04/klass-2007.html

Anonymous said...

kirjutad nagu filmist ja siis lähed sujuvalt oma blogi kiitmisepeale.... huvitav aga nõme lähenemine! maailm ei keerle ümber sinu, blogi on sul hea koht oma ego suurendada!

Anonymous said...

ma leian, et see üdini eestlaslik suhtumine, et mis nüüd mina, pole parem. js kui väga täpne olla, siis kiitsin oma blogi lugejaid, mitte blogi ennst