Tuesday 1 May 2007

Film "300"

Ma vaatasin siis lõpkus ära. Meeldis. Väga meeldis. Ikka kohe täiega meeldis. Jumala ropult meeldis. Elulahe film oli, jah, ausalt, ma ei ole elu sees nii head filmi näinud ja ma tean kindlalt, et ei näe ka. Nii ülimalt palju meeldis lihtsalt, et enam meeldivat filmi ei saa olla. Liiga hea film oli, nii head ikka ei teeks ju.

Ja no suurel ekraanil nägemine? Ma ei ütle, et suur ekraan poleks midagi juurde andnud, ja ma tean, et see bullet time on väga vahva, aga ausalt öeldes ma ei arva, et mind oleks erutanud meetriste lendavate vereliblede nägemine. Ma arvan, mul oleks piletirahast kahju olnud, ehkki minu puhul oleks see sõnakõlks, sest päevased seansid on mulle 10.-, netist ostes siis 15.-

Olen kuulnud, et film on koomiksi järgi. Graafiline novell? Kutsuge siis uhke nimega, koomiks on ikka koomiks. Igatahes seljuhul oli tore see, et nad jätsid sisse kõik mutandid ja fantaasiaelukad. Ja ega seda filmi nüüd surmigav ka vaadata polnud, aga eks oma osa oli ka selles, et mulle ei kipu sellised maailma tõelise ajastu filmid meeldima, nagu näiteks ka Gladiator, Alexander, Troy, ja ka Braveheart, ehkki selle tegevus toimub palju hiljem, kui kreeka või rooma õitseng. Kusjuures kõiki nelja olen ma täinud, mitte ei musta siin suvaliselt. Ja ka täitsa võimalik, et ma vaatan neid kunagi ka uuesti, sest filmid on tegelikult hästi tehtud. Robin Hood mulle kusjuures meeldib, seda mõjutab kindlasti ka vahva paroodia olemasolu.

2 comments:

Anonymous said...

Mulle ka alguses sitaks meeldis, aga nüüd olen tasapisi jõudmas arusaamisele, et digitaalületöötlus ei tee veel head filmi. Kinos oli küll super, aga sisust jäi tsipa vajaka ja veidi mõttetu lahmimisena tundus hetkiti.
PS! Ka mina oskan Hollywoodi head rämpsu hinnata!

Anonymous said...

Mulle meeldis hullupööra ka, nagu.. lihased lihased.