Saturday 5 May 2007

Oo alkohol, me jumal

Heh, ma ei räägi seekord enda suhtumisest alkoholi, aga lihtsalt mulle tudus naljakas reiti teadetsse tulnud reiditeade, et seoses maavalitsuse keeluga reidi peol alkoholi ei müüda, see on tasuta! No ma saan aru, et paljude arvates on see ebaõiglane, et riik keelab mingite mõtlemisvõimetute inimeste ja ka Marite sõbranna pärast alkoholi müümise, seega kaudselt ka tarbimise, aga noh, tsiteerides klassikuid, nii ka ei teeks ju. No et kui asjad on keelatud, jagame tasuta. Varsti jagatakse ka narkot ja tulirelvi. Tegelikult kuulub alkohol depresandina narkootikumide alla, aga seda ei nimetata narkootikumiks, ses kes ikka heale halva nime paneb?

Alkoholiga seoses... Mina ostsin Tartu poest liitrise originaali. Tegelikult oli see kaudselt ema käsk. Tähendab, ta muidugi ei käskinud ega vihjanud, aga ta tahab neid maastureid, vähemalt loosimisest oleks lahe osa võtta. Ja sellele, et mina ja õlut? vastaks hetkel reidis moes oleva lausega kui ma paar korda kuus peeru panen, ega ma veel peerukott ei ole.

4 comments:

Anonymous said...

Marite kes? :D

Anonymous said...

sina. sa ju blogis kirjutasid, et mingi kerli käis ka

Anonymous said...

Aaa, mina. :D
See Kerli jah... nojah.
Mis kõige olulisem!! Ta pole mu sõbranna, kaugeltki mitte.

Anonymous said...

no seda jah. sa vist tõesti ütlesid tema kohta klassikaaslane