Thursday 5 April 2007

Fatboy Slim

Kaubamaja tahab mind paksuks teha. Limonaad teeb ju paksuks? Ometigi olin ma sunnitud ostma kolm pudelit limonaadi. Kaubamaja ei müü juba minu nädalat seda punast Aura vett, ja sinine sakib. Vähemalt minujaoks, kuna sinisel ma ei tunne maitset, punasel on natuke tunda. No olgu, neil on viimastel päevadel olnud seda noh... Misiganes maitsega ta on - punane õunamoodi vili on peal. Aga ma tahan vaarikavett!

Teine asi Kaubamajas on see, et sissekäigupoolne teiselt korruselt allatoov eskalaator ei tööta, ja seda juba pikka aega. Olgu, ma saan minna liftiga või kaubamajaosa eskalaatoriga, aga miks ma peaks? Kaubamaja-inimesed võiks aru saada, et eskalaatori astmed on tegelikult tavatrepi omadest kõrgemad, ja seega on seal tülikam alla tulla.

5 comments:

Anonymous said...

kle just hoolivad ju, selleks see trepp katki ongi, et sa paksuks ei läheks pideva limpsijoomisega. ja õnneks, et seal seda granaatõunaga vett on, ma just alati mõtlen kas ma lähen sinna alla poodi või mitte, et sisi ju ilmaasjata minek kui seal äkki seda õuna vett ei ole ja siis ma kunagi ei lähe ja kui üldse lähen, siis hoopis teistes olukordades midagi tõesti muud ostma, nii et vesi ununeb üle vaadata. tänks ei ütlesid ja minu meelest see vaarikavesi on räme(orkutis on selle vaarikavee fännikommuun ka, päris hull)

Anonymous said...

Esimene asi, mille ma välja uurisin, kui kaubamaja avati, et kas seal tavatreppe on. Ei ole! Ma tunnen end eriti laisana, kui kasutan lifte või ekskalaatoreid.

Anonymous said...

Ekskalaatori astmed võivad ju kõrgemad olla, aga nagu eelpool mainiti, siis hea on, kui seisab. Saab natuke trenni ka. Liftiga ma üldjuhul ei sõida. See on eelkõige neile, kes on lapsevankriga, kipsiga, puudega vms. Ma ei leia, et kolmas korrus oleks nii kõrgel, et ma ei saaks trepist minna. Kahjuks treppi pole, aga kui ekskalaatroil on vähe inimesi, siis ma üldjuhul ikka kõnnin sedapidi üles/alla.

Maitsega veed mulle üldse ei meeldi. Eelistan tavalist mullideta vett.

Anonymous said...

vot. ja mina olengi puudega, liikumispuudega. ja minul on raske nende kõrgete astmetega. kahju küll, et pidin selle välja tooma, aga mul on tunne, et muidu te jälle ei usuks, et mulle ei meeldi need liikumatud liikuvad trepid

Anonymous said...

noh täna oli trepp korras. suht kähku käis neil see asi.