Saturday 28 April 2007

Tasuta laamendamine

reidis on üks, a ma täitsa usun, et mitu sellist kommenteerijat:


FASIST!!!!!!!!!!
eestlaset NOt Rullzz..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VenelaseD 4ever!!!!!!!
Fuck off...................................
1b

27.04.2007 - 23:29, IloveMe


Edasine on mu laksukogumik ehk greatest hits* Tallinna mässuga seotud kommentaaridest, mis ma erinevate teemade alla pannud.

Veene ei ole küll mõtet sellepärast nüsida. Mina kui tartlane võin ainult kaasa tunda kolmandikule eesti rahvast, kes elab Tallinnas. Sitt lugu, et nii juhtus. Sitt lugu, kui vene meedia eestlasi mustab. Aga nii passiivne vastuhakk ehk veenide nüsimine kui aktiivne vastuhakk ehk mingi peksmine vaevalt, et aitavad.

/---/ Aga mul on üks, vististi isegi kaks venelast MSNis. Ja see üks ütles igatahes, et mul on oma enda aju mõtlemiseks.

Alati on inimesi ja riike, kes saavad ajaloost teismoodi aru. Ma arvan, et praegused skinheadid peavad vist Hitlerit suureks kangelaseks ja mittevalgeid mitteinimesteks. Muidugi pole ma sellega kursis, tegu on vaid mu oletusega.

Ei, ma ei tea, kas pronkssõduri eemaldamine on vale või ei. Üheltpoolt jah, käivad seal enamasti vaid vene vanurid, kes pole eluaeg eestit tunnistnud ja ei suuda muutuda ka enam, ja seetõttu pole mõtet neid ega nende kuju torkida, aga teiseltpoolt räägivad nad oma aegunud arusaami ka praegustele noortele venelastele, kellest omakorda kasvab N-Liidu fännklbi uus põlvkond.

Esimene põhjus on selles, et alati on inimesi, kel on ajaloost oma arusaam. Ja teiseks, osadel venelastel oli ajaloost jumala savi, peaasi, et sai tasuta laamendada.

Mulle tuli mobiili sõnum, et valitsus palub koju jääda ja nii. Arvan, et see on neist armas

Venemaa tahtvat eestiga diplomaatilised suhted lõpetada. Mina ei tea, kas see muudaks ühtlasi ka majandusliku suhte illegaalseks vms, aga no lõpetagu, kui jonnida tahavad.


Toimetus: reiti tuli kiri: täna kell 22 plaanivad ida-viru venelased tartu kesklinnas rüüstamist ja konflikti.

___
*hit = löök, laks

No comments: