Sunday 22 April 2007

Kedagi endiselt ei koti

Keegi ütles mulle, et kuna Kuld Lõvi oli nii üritusel (vms) kui ka bussipeatuste plakatites kahe sõnana, siis nii see ka on. Mina seda ei usu. Muidugi on ka võimalik, et tõepoolest mõeldi, et kirjutame meelega kuldlõvi lahku, aga siiski ei ole alati see õige, mis on kuskil kirjas. Kirjasõna ei valeta, küll aga valetavad need, kes kirjutavad. Tartus, Pärnus ja Tallinnas peaksid bussides olema LCD-telerid, mis näitavad reklaame. Ja võib-olla on keegi ka märganud seal reklaami sellest telefoni-kuldvillakust, kus õieti vastatud küsimuste eest raha saab. Ega see, kui suured onud on kirjutanud reklaami õieti, ei tähenda veel, et õieti on võrdne sõnaga õige.

Kunagi ma kuskil kellelegi mainisin, et Terminaatori plaadiümbrisel on viga, et Aja teenija kirjapilt ei ole õige. No ma ei peaks seda ju põhjendama, tagrad inimesed saavad aru, et ongi viga. Aga tookord hakati mulle seda viga õigustama, rääkides, et sõdur teenib aega ja on seega aja [tühik] teenija. No ära mölise, ma tean, et mind ei usuta, kuna ma pole mingi tiini-iidol ega kuulus telenägu, aga võta ÕS lahti, seal on sõna teenija juures, tsiteerin - sõjaväes: aja+. ja Last.FMis on muide lugu Ajateenija mängitud 849 korda ja Aja teenija 853 korda, seega sorri, lollusprotsent on veidi üle poole. Ja mingi osa on ka plaadiümbrisel. Kreem ei pruukinud seda viga ise teha, plaaditegemise juures on ju rohkem inimesi. Kreem on siis Jaagup Kreem (ma püüan oma blogile külastusi, Jaagup on guuglis väga otsitav ja blogger.ee ruulib nii palju, et see on alati guugliotsingu esilehel).

Kusjuures Last.FM on nagu reit mõniaeg tagasi. Pole vist nii suure populaarsusega arvestanud ja ei lae lehti välja. Pika-pika refresh’imise peale tuli sorry, looks like our search engine is too busy at the moment. Please try again later :). Mägitasin siis Winampis Teminaatorit, klõpsasin artistile ja voilà!

5 comments:

Anonymous said...

selles orbiti reklaamis on ka "õieti", iga kord häirib see räigelt...
aga mind häirivad paljud asjad- nagu need risustajad, kes iga minuti tagant bloggerit MSNina kasutavad:S

Anonymous said...

see, et sind paljud asjad häirivad, näitab minu arvates, et sa oled mõtlev inimene. maailm on kahjuks nii ebatäiuslik, et alati on midagi nõmedat / vale / ebasündsat / vms

Anonymous said...

mind häirivad paljud asjad- nagu need risustajad, kes iga minuti tagant bloggerit MSNina kasutavad

Ditto!

Anonymous said...

Selle Termika looga on tegelikult nii, et Aja Teenija tähendabki just nimelt Aja Teenijat. Lugu räägib rannas logelevast ja ilusaid tsikke piiluvast laiskvorstist...ehk aja teenijast, mitte ajateenijast. Nii et Aja Teenija plaadiümbrisel ongi nii mõeldud. Believe me, I know.

Anonymous said...

võimalik. aga miks siis singapuri vahelehel on sõnadena trükitud rida kuid meheks iial sa ei saa, kui pole olnud aja teenija? see rida käib ju ometi sõduri ehk ajateenija, mitte rannas logeleja, ehk aja teenija kohta