Tuesday 24 February 2009

Muld

Sattusin eile kogemata linnapea vastuvõtule ja muuhulgas sain Ansipit päris lähedalt pildistada. Aga huvitav, ka Eesti Vabariigi vanuseks lugeda 18, 40 või 91 aastat?

Kui juba küsimiseks läks, mis tuleb pärast postmodernismi? Joonas ütleb, et moderna tähendab olevikku ja seega kestab see ajastu igavikku ja enamgi. Mina temaga ei nõustu, seda juba minevikukogemuse põhjal. Kas mitte näiteks renesanssi ajal ei olnud ka tollaste inimeste jaoks olevik? Miks siis renesanss tänaseni ei kesta? Olgu, kui seda näidet edasi mõelda, siis on taassünd ka selline sõna, mida võiks panna oletatavasti viimasele ajajärgule, mis see kahtlemata tolle aja inimeste jaoks oli. Aga ajalugu näitab, et peale renesanssi tuli ju veel stiile. Mina ei tea, mis tuleb pärast postmodernismi, aga ma olen kindel, et see tuleb. Ehkki sama sildirida jätkata oleks veidi absurnde. Postpostmodernism? Neopostmodernism? See oleks sama äpardumine nagu turundus tagasivaatavalt - Siin on uus Ariel! Viska vana "uus" minema ja kasuta uut "uut"! Eelmine Tide ütles, et enam valgemaks minna ei saa, aga uus Tide teeb ikka veel valgemaks!

Olen oma muusikaga seotud unenägude posti aeg-ajalt täiendanud, täna oli mu tuba teistsugune ja suurem. Oli mingi korteriläbu, kus oli palju teismelisi. Ühe poisi jaoks seadsin oma arvutile üles piiratud konto, valides viimasena taustapilti, kusjuures soovitut ei leidnud, aga see on mul reaalelus olemas. Üks mingi tüdruk soovis aeg-ajalt Boney M.'i mingit lugu, vist oli Ribbons Of Blue, aga igatahes tuli ema toast Gotta Go Home ja mina, oma suures usus, et teismelised teavad seda U-refrääni ainult Toe Tag'i loost, tulin neile ütlema, et näe, Legendaarne tuleb. Oli ka halbu tagajärgi. Minu Boney M.'i box set'i karp oli katki.

Kui kellelgi aga kaastunnet/haletsust vaja on, siis palun:

No comments: