Saturday 7 February 2009

Flash on meie sõber!

Minult on ikka ja jälle küsitud, miks mul on flashblock. Tegelikult, kuigi ma ütlen flashblock, on tegu ikkagi AdBlock'iga, ma lihtsalt olen blokkinud kogu *.swf kontingendi.

Olgu mul või neljatuumaline, miks pean ma laskma netilehitsejal kuvada mingit sujuva liikumisega efektset noortepärast reklaami, mis tegelikult tähedab protsessori koormamist? Pealegi, kui reklaamil on heli, mis vahel jääb kogemata peale, kuna arvuti arvab, et sul on hiir seal peal. Või see ka niisama piiksub pidevalt.

Jah, on tülikas, kui jälle avastad, et mingi kodukas on tühi leht ja sa pead bloki maha võtma, aga ma ei riski maha võtta. Pealegi, laste lemmik Youtube on mul whitelist'itud, nii et see argument unusta kohe ära.

Ja ärge unustage - kummikinnas on kasulikum kui kondoom. Kondoomi saab üks kord kasutada, kinnast samal eesmärgil aga viis.

No comments: