Friday 28 March 2008

Tudulõustad

Siia postitusse olen kirjutanud unenägusid, mida olen näinud taustaks mängiva muusika ajel. Esimene on aastast 1996, järgnevad alates umbes aastast 2006. Nimekiri täieneb aeg-ajalt.

Nancy - Kas ainult mulle nii näib

Armas unenägu. Musta peaga neiu jalutas mööda linna ja laulis mulle seda lugu. Lõpuks istus kiigele, mis oli seotud V-kujuliselt lahku kasvavate puude vahele.

P.M. Dawn - Set Adrift On Memory Bliss

Kõigepealt tuli see lugu kuskil suures saalis, kus oli just mingi pidu lõppenud. Seda, kas ma laulsin ise, ei mäleta. Samas unenäos, vähemalt samal ööl teiskorda tulles laulsin seda ise jalutades Tõraveres ja jõudes kuhugi punkrisse.

Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm

Olin kuskil laste mängutoas, kus oli makk. Kuna lood (see ja järgmine) pärinevad kogumikult NRJ One Hit Wonders, kuigi erinevate osade pealt, olid nad unes sama plaadi peal. Panin need lood mängima...

Baha Men - Who Let The Dogs Out

...ja selle loo järgi ma tantsisin.

Max-Him - Fantasy

Istusin pika pidulaua taga, eemal laulis mingi esineja. Üks purjus külaline tõusis aga püsti ja hakkas valjuhäälselt lauljaga kaasa laulma. Algul püüdsid jooduiku sõbrad teda tagasi hoida, kuid lõpuks jäi isegi laulja vait ja lasi mehel laulda, kuna ta hääl oli nii intensiivne. Ja tegelikult ka, laulja hääl on ses loos väga tugev.

Vennaskond - Disko

Selline industriaalne lugu. Sellest ka ehk tank, mille eest pidin majade vahel varjuma.

ABBA - I Have A Dream

Mingi muusik mängis bussipeatuses seda lugu, kusjuures millegipärast akordionil, kuigi hääl oli kitarri oma. Andsin talle 25.- selle eest, et ta ABBA't mängis.

Reel 2 Real feat. The Mad Stuntman - R.E.X.

Kohtusin mingi naisterahvaga oma maja ees. Ei tea, miks suhtlesime koodnimedega, igatahes küsis ta minult, et kas mina olengi R.E.X.

Sylver - Turn The Tide (Level Mix)

Istusin oma kodu juures Riia-Vaksali nurgal teeäärse kõrgenduse peal kivileenil (alusel) paljalt vihmas ja lausin seda lugu. Mingi ingellik hääl laulis kaasa.

AIR - Suicide Undergound

Loomulikult filmist ajendatud unenägu, täpsemalt selle osa. Aga tegevus oli nagu filmi algus ja toimus kuskil ameerika matside talus ning kõigil meestel olid kaheraudsed käes. Taamal kõndis pika kleidiga Kirsten Dunst.

Michael Jackon - Wanna Be Startin' Somethin'

Lapsed ühes orus laulsid ja plaksutasid seda lugu (Ma ma sa, ma ma coo sa, ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa).

Real McCooy - Another Night

Sõitsin selili rula peal Tõraverre ja laulsin seda lugu.

L.A. Style - L.A. Style Theme

Mängisime Reet Linnaga Need for Speed kahte ja talle ei meeldinud see lugu, samas Joonasele meeldis.

Jam - Olen elult kõik saanud (tantsuversioon)

Rääkisin bändiliikmetele oma ideest sõnu muuta.

Chas & Dave - Rabbit

Olime Joonase maja ees ja üks mustanahaline, kes oli just kakal käinud ja haises, tuli meid kätlema ja ütles meie nimede vahele pidevalt "rabbit".

Spice Girls - Viva Forever

Olin Ralfi endise tüdrukuga, kellel oli vasakul põsel kolm suurt sünnimärki, voodis. Läksin vetsu ja seal tuli dušist vett otse paagi peale, samal ajal tuli selle laulu algus.

Roxette - How Do You Do!

Mina ja sõbrad käitusime lapsikult ja siis ütles mingi kommentaator, et me käitume vanast peast ka sellisena. Seejärel olimegi vanad ja meie nahk lotendas. Mina jooksin kahe toa vahet ja laulsin seda lugu. Taipasin justkui, et see on mask ja läksin peegli juurde ning kiskusin selle maha. Alt tuli välja mesilase toonides kuradinägu. Käisin ka sellega maja ruumid läbi, et hirmutada, ja siis kiskusin ka selle peegli juures maha. All olin praegune mina. Hakkasin tuppa minema ja teel pakkusin kuradi maski kellelegi, kes keeldus.

Michael Jackson with Paul McCartney - The Girl Is Mine

Jooksin lumisel tänaval, statiiv käes ja laulsin seda.

Lou Bega - Mambo No. 5

1) Kriidi hääl tahvlil.
2) Mingi purjus mees tegi kellegi sünnipäeval selle saatel tantsuduelli

Need unenäod polnud samal ööl

Maarja-Liis - Kohtumine

Selle loo muusikavideo, kus Maarja-Liis läheb kooli. Pikemalt loe siit.

Code One - Kuum.

Kõndisin mõõda looklevat teed, emme tuli vastu. Tema läks kodupoole ning veidi aja pärast avastasin, et mul pole pleierit ja igav on niiviisi kõndida. Hakkasin koju tagasi minema, tee viis justkui üle liivaluidete. Õues oli palav ja mu ees kõndis palja ülakehaga mees, kelle õlg oli natuke Päikesest põlenud. Tundus, nagu oleks nii tema kui samas olnud jäätisetreileris olev neiu leelutanud: Kuum, siin on nii kuum.

Ummamuudu - Tunnen ära

Tulin just Kümnendast Keskkoolist oma vanasse koju, kuid preaguse Feenox'i juurest keerasin ära. Tee peal kuulasin seda lugu pleierist ja laulsin valjult kaasa. Isegi sõnad olid õiged, kuigi üks salm polnud hästi meeles.

Kraftwerk - The Robots (Remix)

Nägin justkui telelkas, et mingi hiphopi-vennad on selle loo järgi teinud ja mitte eriti hästi. Ning kui ma ütlen hiphop, siis ega lisasõnu lood polnud, oli sama minimalistlik, kui originaallugu.

Roxette - Joyride

Ühe teatrietenduse lõpus lasti selle loo videot, mis algas muide kuskilt poole pealt. Etendus oli muidu draama, mitte üldse mingi komöödia.

Scooter - Maria (I Like It Loud)

Mingi neiu lasi seda tänavanurgal mobiilist ja rahvas laulis kaasa. Mina muidugi pahandasin, et see ei ole Scooter'i originaallugu; aga bänd, mille originaaliks ütlesin, oli, nagu peale und selgus, vale. Siiski, mingitpidi seotud, kuna tookord, kui seda orginaali kuulsin ja esitaja meelde jätsin, jätsin ka ühe teise huvitava loo meelde, mille esitajaks oli see, keda unes pakkusin.

E-Rotic - Fred Come To Bed

Mingi suure maja koridoris, veidi käänaku taga, viimases kabinetis käis äge vaidlus. Vaidlesid selle loo produtsendid, ukse taga istus naislaulja ja sinna tulid veel kaks meest ja mina. Unenäoväliselt olen palju mõelnud, kuidas taibati sinna loose sisse kirjutada nimi Fritz, keda hõlmav laul tuleb alles järgmisel plaadil. Ju ma siis polnud kunagi sõnu tähelepanelikult kuulanud. Unenäos aga kuulsin selgelt, kuidas naislaulja pakkus sõnu Cause he loves her ass and tits. So I tell you, Fred, come into my bed, if you don't I will call up Fritz.

2 Unlimited - No Limit

Käisin mööda linna, kusjuures kõik teadsid, mida ma kuulan ja vaatasid imelikult. Ühele eriti imeliult vaatavale mehele ma ütlesin, et jah, ma kuulad Haddaway'd ja mingeid artiste veel (enam ei mäleta), aga ma ei ole gei ja et miks mul on vaja kuulata Katy Perry't ja Lady GaGa't.

Boney M. - Gotta Go Home

Mu tuba oli teistsugune ja suurem. Oli mingi korteriläbu, kus oli palju teismelisi. Ühe poisi jaoks seadsin oma arvutile üles piiratud konto, valides viimasena taustapilti, kusjuures soovitut ei leidnud, aga see on mul reaalelus olemas. Üks mingi tüdruk soovis aeg-ajalt Boney M.'i mingit lugu, vist oli Ribbons Of Blue, aga igatahes tuli ema toast Gotta Go Home ja mina, oma suures usus, et teismelised teavad seda U-refrääni ainult Toe Tag'i loost, tulin neile ütlema, et näe, Legendaarne tuleb. Oli ka halbu tagajärgi. Minu Boney M.'i box set'i karp oli katki.

Mo-Do - Gema Tanzen

Mina ja mingi neiu jalutasime kuhugi heinaküüni, ku käis seksuaalne rollimäng. Laua nurgas oli üks kinniseotud sakslane, kes korruta: Gema, tanzen, gema tanzen.

Paul Parker – Riders On The Storm (Doors Of Perception Mix)

Olin mingis seltskonnas, kus keegi lasi pleierist kellelegi seda lugu (originaalesituses) ja küsis, kas ta saab sõnadest aru.

Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)

Vaatasin filmi Airport ja piloodid laulsid seda lugu. Lugu aatast 1999 ja film ja selle järjed seitsmekümnendatest.

Whigfield - Sexy Eyes

Olime kuskil üritusel ja palusin Whigfield'il seda lugu Joonasele laulda.

Livin' Joy - Dreamer

Tegin testi, keegi küsis (rohkem ei mäleta, kuna kirjutasin ainult lühidalt üles ja nüüd ei meenu).

Dr. Bombay - Calcutta (Taxi, Taxi, Taxi)

Olime Joonasega lumisel talvel kuskil eramaja garaaži ees ja tegime seal pahandust ning perenaine laulis seda oma taksojuhist mehele, et panna teda ennast kuulama.

Bläck Rokit - Today I Kiss You

Kuulasin selle loo originaali, mida esitas U2, hmm...

Chic - Chic Mystique (Club Dub)

Olin kuskil külas ja ütlesin, et tean sea lugu ning ütlesin nime. Peremees lisas: Jah, aga Hanson'i remix sellest.

Snap! - Dream On The Moon

Temaatiline unenägu: olin ise robot ja kõndisin trepist üles. Iminapad ilid jalgade küljes magnetiga, nii et kui need trepiastmete vahele jäid ja ära tulid, tõmbasin nad magnetiga üles.

Culture Beat - Mr. Vain (Decent Mix)

Jooksin ühest hoovist tänava peale ning kuulen, et selle loo refrääni laudakse. Pööran ringi ja näen, et veidi eemal laulavad kaks vanemat naisterahvast viienda korruse rõdult seda lugu.

4 Non Blondes - What's Up? (Remix)

Olin mingis seltskonnas, nimelt mingi viieliikmelint kamp istus eemal oanurgas ja mina üritasin voodi peal magada. Siis hakkas kusagilt see lugu kostma ja ma äkasin üles ja hakkasin kaasa laulma.

Robbie Williams feat. Kylie Minogue - Kids (Radio Edit)

Me olime emaga Pariisis ja ei teadnud oma asukohta ning meil oli vaja veerand tunniga lennujaama saada. Läksime kuhugi majja, kus koridori lõpus oli ühes ruumis pika laua taga mingi istumine. Ema läks aga millegipärast ja pani kaasaskantava maki kapi peale, kust tuli vastav laul, ja hakkas koos peokülalistaega tantsima. Aga siis tuli...

Kylie Minogue - Come Into My World (Single Version)

...sinna mingi neiu, kes ütles, et viib meid oma lennukiga ära ja ma hakkasin talle tänutäheks sega lugu laulma.

3 comments:

Anonymous said...

Unenägude meeldejätmine on üks kuratlikult mõnus oskus. Ma olen juba lähedal täiuslikule Lucid Dreamile, kus võin endale tekitada, mida tahan ja teha, mida iganes soovin. Peaaegu, natukene veel!

Anonymous said...

Unenägude meelde jätmine vajab ikka pagana head mälu. Samas, mõni ikka jääb kauaks meelde.

Lucid Dreaming on mõnus. Kuigi minu arust ei puhka sa siis korralikult välja, sest aju koguaeg töötab kaasa ja sa pead pidevalt kõike ette suutma mõelda. Been there, done that..

Anonymous said...

Nancy - Kas ainult mulle nii näib. See võis tõesti armas unenägu olla. Kadedaks teeb :)