Tuesday 25 March 2008

Klapiga iPod

Tsau, pole ammu kirjutanud. Eilsest tänaseni on pikk aeg, näiteks liblika jaoks on see terve elu, vähemalt nii räägitakse. Ja ega me ei tea ka ju, kuidas näiteks koerad ajast aru saavad. Suhteliselt on koera jaoks muidugi alati aeg pikem – mu sõbra koer on 14; inimene on sel ajal alles tatikas, aga koera kohta on see ikka kõrge iga.

Kes täna väljas on käinud, teab, et seal on praegu pisut ebamugav olla. Tartus vähemalt tuiskab, ja muidu ka, kuigi mind külm ei morjenda, kui ikka nägu annab malbeid paanikahäireid, siis on ka minu jaoks liiga külm.

Mul oli sügisel idee, et kasvataks talveks habeme. Neiud arvatavasti ei saa kunagi tunda, kui soe on talvel habemega, nende jaoks on habe ainult „kole” ja „rõve”. Ega habe väga märgatavalt ei soojendagi, aga on ikka vahe küll, kas oled talvel habemega või palja lõuaga. Kirun aga ennast, sest arvestasin valesti. Hakkasin juba septembris või oktoobris habet kasvatama, kui olid veel väga soojad ilmad. Veebruaris aga oli mulje, et talv on otsas, seega ajasin habeme ära. Nüüd võite 10 x arvata, kas ma kahetsen või ei. Vahepeal on ju mitu külmalainet olnud.

Veidi kahetsen ka seda, et tulin koju bussiga. Minnes tuiskas mulle otse näkku, tulles aga oli tuisk seljatagant, seega oleks lahedam jalutada olnud. Aga no ma teen alati nii, et kuigi ma bussi ei oota, siis kui buss on ees, lähen bussile. Bussis nägin väikest tüdrukut mobiiliga rääkimas. No ei ole jah enam ime see, kui ka esimese klassi inimestel on mobiil. Aga hiljuti nägin ühte mitte päris vanamemme, aga sellise soliidses eas daami, kel helises bussis telefon. Veidi piinlik on, aga millegipärast ootasin, et naine võtab välja mingi vana Nokia ja hakkab hoolega vastamisnuppu otsima. Aga ei, ilus klapiga telefon oli, Sony Ericsson niikuinii. Nii et pole midagi, et üle kolmekümneviiesed ei oska elada. Muidugi tegelikult on palju neid, kes siiski ei oska, st ei adapteeru uuele tehnikale, aga tooks jälle näiteks on vanaisa, kellel on 80-gigane iPod, mida ta aktiivselt kasutab, kuigi endal tuleb järgmine aasta samasugune juubel, kui palju on äsjamainitud aparatuuril gigasid.

2 comments:

Anonymous said...

lahe et ma sul suunajates olen:(

Anonymous said...

Pikad juuksed on habeme eest, kuigi oleneb pikkusest. Mul on peaaegu tagumikuni, niiet saab juba peaaegu salli eest kasutada, aga see oleks ebamugav. See-eest on selg koguaeg soojas : )