Wednesday 19 March 2008

Normaalsete naistega...

Me pidime emaga sõitma Pensioniametisse, mis teatavasti asub linna teises otsas. Millegipärast läksime sinna bussiga number 1, mis vist sinna ei sõidagi. Veel kummalisem on see, et hakkasime aga teises suunas sõitma, nii, et jõudsime välja Füüsika Instituudini.

Füüsika Instituut aga oli hoopis viiekordne pentagooni-kujuline* maja, kusjuures iga järgmine korrus oli eelmisest väiksem, ja see oli pruuni värvi. Kui kellelegi midagi ütleb, siis nagu Marletto Tower Heroes of the Might and Magic’us (see, kust defence skill’i saab). Buss seisis peatuses ja bussijuht hakkas läbi mikrofoni rääkima ühe Kristiga; väike tüdruk, seisis üsna minu lähedal. Tüdruk rääkis vastu ka, aga bussijuht vist eriti ei kuulnud. Ta küsis midagi üle, ja tüdruk vastas: „Ah, ei midagi”.

Peale tulid mingid vanamutid ja mõned reisijad pakkusid istet. Ka mina tõusin paar korda püsti, aga minu iste ei kottinud vist kedagi. Istusin üsna ees, minu ja bussijuhi kabiini vahel oli veel üks vaba koht. Sinna istus üks vanamutt; istmed olid nii, et me olime selgadega vastakuti. Järsku pöördus vanaeit ringi ja hakkas oma õliste kätega mind silitama, öeldes: „Sa meeldid mulle”**. Tõusin püsti ja üritasin vanamuti õlisest (või rasvasest?) haardest vabaneda, pomisedes kõva häälega midagi sellest, et olen nõus ka jala läbi linna minema, kui ainult ta haardest vabanen.

Lõpuks sain lahti ja jooksin bussi keskele ema vastu istuma, kes andis mulle mingi salvräti, millega hakkasin õli maha nühkima. Ütlesin veel: „Normaalsete naistega mul ei vea, aga vanamutid hakkavad küll külge lööma.”, või midagi sellist.

Ärkan ja mõtlen unenäole. Huvitav unenägu oli.

____
* Kirjutan eesti spelleriga MS Wordis ja speller ütles, et pentagoon on õige
** Joonas vast tunneb ära, kust see lause võib pärineda

7 comments:

Anonymous said...

unenäo üksikasjaline meeldejätmine on päris hää märk. kusjuures ma sõidan ka tavaliselt nendes unenägudes, kus mingit ühistransporti kasutan, valesse kohta, üritagu ma siis palju tahes õigesse kohta jõuda.

Anonymous said...

Pensioniamet on Stockmanni kõrval ju.. o_O

Anonymous said...

Tartus on Stockman?

Anonymous said...

Imestan, et vanamutt ei öelnud: "Tahan endale väikest kutsut!" või, et "Mul hea ema!"

Anonymous said...

A, sorry.. ma täitsa unustasin, et sa Tartus elad. Aga, Tartu on nii väike nagunii, et seal 'teise linna otsa' saab ka rahulikult jalgsi mindud, neh. x)

Anonymous said...

Noh, Tartus piirid laienevad, seega enam sa vast rahulikult otsast otsani ei lähe. Või kui viitsidki, ju siis liialt vaba aega :D

Anonymous said...

ma tartus ainult jala käingi. päris rahulikult küll mitte aga ikkagi. buss on nõme.