Wednesday 2 July 2008

Welcome to Estonia



Logo eest maksti ühele Briti firmale 13 miljonit. No mitte päris selle, aga usun, et teate, millist mõtlen. Nüüd tahetakse siis Eesti mainet laias ilmas uute nippidega turundada. Teretulnud on hüüdlaused Eesti kohta ja ka linnalegendid, mida välismaalastele Eestist rääkida.

Eks te ise võite irooniavõtmes ette kujutada, mis legende umbes võiks Eestist rääkida, aga olgu need millised tahes, mina arvan, et sellest kunstlikust pingutamisest ei tule midagi välja; niikuinii tuleb Paris Hilton jälle küsima, mis on Tallinna vanalinnas nii erilist. Kui Eestist tuleb loomulikul teel midagi mujalgi hinnatavat, on sel suurem tõenäosus jääda kui mingil pingutatud haibil.

1 comment:

Anonymous said...

Ahjaa, ununes ennist, põhjalik lehekülg Eestist. Vaeva on nähtud, huumorit on, kuid siiski... Milleks?