Thursday 31 July 2008

Rikutud mõtlemine

Ei, ma ei hakka kirjutama tomati- ja kurgiletist. Kuigi see, millest kirjutan, puudutab kaudselt ka suguelundeid. Rääkisime Margotiga mu MSNi avatarist ning jutu käigus ütles ta:

[2:12:16] Margot: kui sul igav hakkab, sa võid enda versiooni ka teha
[2:12:26] Margot: emaga koos elamise lõbud


Mina tänasin teda musta huumori eest ja ütlesin, et ta tegi mu päeva ning küsisin veel, et kuidas selline muutus tema huumoris. Ta vastas, et mis see ikka niiväga must on ja et tavaline huumor ju. Rääkisin sellest Joonasele ka ning täna ta ütles, et ei saa enam mu avatari vaadata, ilma, et see nali meelde tuleks.

Ütlesin seda omakorda Margotile, kes küsis, mida ma õieti Joonasele ütlesin ehk kuidas ma tema nalja mõistsin. Mina siis vastan, et noh, verepilastuse tagajärjel sünnivad ju mutandid; vähemalt Hollywood'i õudukate kohaselt. Ehk siis, ma võin emaga seksida ning tulemuseks oleks mingi jubeda välimusega friik.

Tuli välja aga, et Margot mõtles hoopis seda, et ma saaks seda lihtsalt järele teha - tõmban põsed lohku ja ema teeb pilti.

2 comments:

Pr, Kanarbik said...

Viimane lõik oli päris hea ( :

p. said...

Tead, su huumor on väga hea, seega peab sinu blogi lugemist jätkama.