Wednesday 23 July 2008

Halvasti töötlemine või propageerimine?

Lisasin reiti uue pildi. Pilt ei ole suurepärane ega midagi, tahtsin lihtsalt oma riietust näidata. Teades reidi veendumust, et kui nende portaalis tubakat ei reklaamita, ei saa noored kunagi teada, mis on suits, võtsin ma suitsu ära (lõige on reidi taustavärviga):



Otseloomulikult oli see halvasti töödeldud pilt. Huvitav, kust julgeb reit väita, et see on halb töötlus, sest klassikalised beibetöötlused ehk massiivne blur ja sharpen käivad nähtavasti küll. Ja selle kohta, et on aru saada, et suits on käes - olete te nänud, kuidas on blurritud või piksleeritud telekas inimesi, kes fakki näitavad? Ei, üldse pole aru saada, mida nad näitavad. Igatahes, kuigi ma teadsin, mis sellest tuleb, panin ma originaali ülevaatusele:



Närvi ajab küll... ehkki tegelikult ei tohi kirjutada, et "närvi ajab küll", kuna inimestel on närvi mineku protsessist ainult üks ettekujutus, mis on siis see, et ma istun arvuti taga ja lõugan ning kitkun juuksed. Igatahes, närvi ajab see reidi arvatav topeltstandard. Mingid arvutivõhikud-megabeibed saavad oma saastatöötlustega läbi, aga mulle ei kõlba lihtne lahendus. Ma pean seal kloonimisega higistama, mille peale tuleb suure tõenäosusega ikka "liigne või halvb töötlus". Tavaliselt on lahendus originaali panemine... Tõenäoliselt saaks "narko propageerimise" sildi ka pilt, kus kellelgi on juustes paksult kõõma ja keegi samal ajal nuuskab (näpu abil) pea lähistel.

5 comments:

Anonymous said...

Sa näed sel pildil välja täpselt nagu Robert Rodriguez!

Anonymous said...

Mu arust näeb suht pede välja.
Uurisin su Last.Fmi ja see on üsna kindel, et oled pede või pedofiil. A-teens jne!

Anonymous said...

Oma jutu järgi oled aga sina sügavas puberteedieas

Anonymous said...

minul on praegu probleem pildiga, kus olen sõbranna seljas ja meil on üldse seal lõbus olla. eks siis jääb ette, et pilt polevat vertikaalses asendis. hmm.. mingi nolk võib ükskõik mis nurga alt kaamerat piiluda ja kui muu pildi fotograaf julgeb järsku väheke (jah, väheke, meil on ikkagi jalad maapinnal, taust arusaadav ja näod nähtaval) viltu pilti teha, on kohe mure ja pilti üles ei lasta. kusjuures on see pilt mul reidis vähemalt 3x üleval olnud, keegi pole kobisenud. nüüd siis jääb ette. mine võta kinni.

Anonymous said...

Mind Peeter küll ei käperdanud kui kokku saime.