Saturday 12 July 2008

Pildid sulle, raha mulle

Kadri ütles, et ta ei viitsi mu blogi lugeda, kuna ma kirjutan nii tihti. Igatahes, ma pole ammu reidis sellist asja kohanud:

Kui keegi tahab töötlust, siis lugege järgnevat juhendit:

1. kiri rate.ee postkasti
2. oota vastust (vastan niipea kui saan)
3. saadan sulle oma msni
4. lisa mind msni
5. saada 10 kr eest solle (selle eest saad kaks pilti mulle saata töötlmiseks, mis on väga ODAV!! kui sa ei taha kohe mõlemat pilti töödelda, saad selle hiljem saata :)
6. saada msni vahendusel mulle pilt
7. ära hakka mingi 1 või 2 tunni pärast küsima, kaua mul veel läheb. mul võib sellega minna kõige rohkem 1 päev. kuna on järjekorrad. ma saadan sulle pildi kui pilt on valmis!!!!!!!!
peatse töötluseni :)


Parandasin mõned kirjavead. Kusjuures selle tüdruku postkast on kinni, aga see selleks. Tüdruk ise on gümnaasiumi lõpuks märkinud 2015, seega läks ta kooli vast 2003 ja on seega viiendas klassis. Nojah, ei saa halvustada, et ta tabas ära tõe, et lollid on kõige tulusam rahaallikas. Kusjuures paar päeva tagasi oli reidis SMS-kuulutus, kus mingid neiud otsisid töötlejaid, nii et... Kes tahab alaealistelt teeneid, töödelge pilte. Ma ise võiks ka tegelikult töötluseäri teha, sest kaks minu teistele tehtud töötlust on käinud reidi tipus, ehk siis üks oli topis esimene ja teine kaks korda erilistes.

No comments: