Thursday 1 March 2007

Valimised

Sa valima lähed? Kui ei lähe, siis vähemalt nii vastutustundetu ei saa olla, et tood vabanduseks ei viitsi. Ka mina olen poliitikakauge inimene, kuid mina lähen valima. Ütleme nii, et mitte Keskerakonda. Võimalik, et ka sulle on jäänud mulje, et kõik intelligentsemad inimesed ei soovi Keskerakonda võimule. Aga sellepärast, et sa neid ei taha valida, ei pea jätma valima minemata. Keskerakonda valivad nagunii pensionärid, kes kohe kindlasti ei jäta valima minemata, ja seega sa võiks valida kedagi, kes pole Keskerakond. Nimelt Keskerakond ei täida oma lubadusi. Ta ei saagi, sest ta annab võimatuid lubadusi. Ja kui sa elad kuskil vallas ja ütled, et mida ma siin ikka valin, vaevalt siit keegi riigikokku reaalselt jõuab, siis tea, et kui erakond saab hääli, saavad reeglina ainult esimesed sisse, kuna erakonnale antud hääled kuhjuvad kokku ja need jagatakse esimestele laiali. Seega sa saad anda hääle erakonnale, ja see on ka midagi. Ja no tegelikult võid lugeda ka seda.

Aga ka need, kes on käinud eelhäälitustel, on lahedad.

5 comments:

Anonymous said...

mind ajab närvi, et meie füüsikaõpetaja(ja ka paljud teised inimesed tegelikult nii) kogu aeg seletab kui halb on valitsus ja muudkui mustab kõike Eesti poliitikas, aga räägib, et tema küll valima ei lähe ja et see nagunii ei muuda midagi ja on mõttetu. bfffff.. ega nii vist midagi muutuda saagi..

Anonymous said...

Ma samuti poliitikakauge inimene. Aga see aasta anti mulle hea idee valida rohelised, kuna maa kui sellise heaks hääletamine ei saa ju kunagi paha olla :D
Käisin just eile eelhääletamas sest ma nädalavahetusel tööl, see oli ainus võimalus.
Mis puudutab pets sinu arvamust, et keskerakond lubadusi täita ei suuda. Olen kuulnud ka arvamust, et kui nad ka täidavad oma lubadusi, siis võib see tähendada riigi rahakoti tühjenemist, mis omakorda teeb olukorra riigis palju hullemaks kui ennem nende lubaduste täitmist. Ei tahaks nagu et Eesti elu kehvemaks muutuks vaid paremaks. Mistõttu ma mõtlesin et ma parem ei riski nende reklaami ohvriks langemist. Pealegi mulle nende reklaamid ei meeldi, samuti ka reformierakonna reklaamid. Kõige haigem on see reklaam (vastiku häälega) vene tädiga, kes nooli loobib. Tema hääl on nii ebameeldiv, et ei tahaks elu lõpuni ühtegi reklaami vaadata.
Sixi arvamusega olen ka päri, et kui päris maha teha Eesti poliitika, siis see pole ka tõesti mingi lahendus. Paraku selleks et midagi muuta, peaks inimesed olema poliitikateadlikumad. Iseasi kuidas meid kõiki teadlikumaks muuta? Kas siseinfot, kuidas riiki tegelikult juhitakse kuskilt lekib ka või oskab keegi nii hea ülevaate anda nt. vanade otsuste/lubaduste tulemustest, et sellega inimeste silmaringi laiendada!? Paneb täitsa mõtlema. Paraku mitte igas inimeses pole huvi poliitika vastu ja ma arvan et see on sellepärast, et poliitika on nii neetud keeruliselt sõnastatud. Oleks vaja see kuidagi lihtsamalt serveerida ja seletada, et rahvas ka midagi aru saaks, muidu kasutatakse edaspidigi Eesti rahva peal reklaamikampaaniatega ära ostmist.
Ma pole küll eriline poliitikahuviline aga samas ei tahaks enda valehäälega ka olukorda riigis hullemaks ajada.

Anonymous said...

President ütles oma vabariigiaastapäeva kõnes tabavalt:
"Kes ei hääleta, see on 4 aastat hääletu"

Anonymous said...

Mullegi jäi kumama lause:"Kes ei hääleta, see on 4 aastat hääletu"
igati õige!

Anonymous said...

Mina käisin eelhääletamisel, sest olen oma laiskuse tõttu ikka veel Põhja-Tallinna elanik. Iseenesest oli huvitav, minu ringkonnas kandideeris Vilja Savisaar ja puha. Ainuke jama see, et mu hääl läks samasse kasti nende 2 häälemüüja häälega ja ma loodan, et lõpuks ümber ei mõelda ja kõiki hääli ei tühistata.
capsu kommentaari kohta seda, et mul õnnestus selle vastiku häälega vene tädiga koos loengutes käia ülikoolis ja isegi mu vene keelt kõnelev sõbranna sisises, et ta ei suuda selle Galojani plädistamist välja kannatada. Kole muidugi, et inimesel logopeediline probleem on, kuid sellega TV-sse minna on ikka paras julgustükk, iseasi, kas väga mõistlik.