Friday 9 March 2007

Mina vasakul

Täna oli Kaubamajas S L I D E _ F I F T Y !!!!!!!! !!!!!!!! 1!!1!!! (k)(l)(k)(l)(a) (k)(l)(l)(k)(l) (k)(l)(k)(l) (k)(l)(l)(k) (k)(k)(k)(l)(l)

Seda, et ta Slide Fifty oli, sain teada tänu sellele, et ta ütles, kui ma mööda läksin. Lisaks sellele oli mingi moešõu. Igatahes koguaeg lõuati nii kõvasti, et toiduosakonnas pidi müüja hinge seest karjuma, et küsida, on mul partnerkaarti ka. Ma saan aru, et Kaubamaja üritustega meelitatakse kliente, aga kamoon... Üksi kannatab veel ära, aga sõbraga suhelda seal ei saa. Ehitagu siis mingi ürituskaubamaja, kui muidu ei saa, aga no nii ei saa ju.

Muideks, jumal armastab mind. Sellest, kuidas ta mulle kannikate vahele keerab, me ei räägi, aga kui ma kuulasin pleierist ühte lugu ja soovisin, et selle lõppedes tuleks mingi teine lugu, ta tuligi. Ja nii on varem ka juhtunud. Ning ninatarkadele - jah, ma kuulasin randomiga.

3 comments:

Anonymous said...

mul on ka siuksed soovid täitunud, aga ma ei usu, et Jumal sellega kuidagi seotud on.. :)

Anonymous said...

jumal ei pea olema suure tähega, jumalaid on ju mitmeid. ja samas on ta tore viietäheline sõna, miks ma peaks pikalt kirjutama miski, mida usklikud jumalaks kutsuvad, aga mõned saatuseks ja mõned üldse soovi- või tahtejõuks? see oli muide 14 sõna

Anonymous said...

Mul ema ütles selle ürituse kohta, et need on ikka tõesti seniilsed, keda noorte muusika ja üritused häirivad. Tal keegi töökaaslane kirtsutas ka lärmi peale nina.