Saturday 24 March 2007

Adonai

Ei, mina ei astu mingisse kogudusse ega ususekti. Aga ma võin ju kõrgemat jõudu jumalaks kutsuda, isegi kui see jõud tuleb mu enda seest. Ma võin tuua veel ühe näite, et jumal armastab mind.

Miks ma tegin osta.ee kasutajakonto? Aga sellepärast, et ma leidsin guugliga, et seal on müüdud Eesti hitte. No ja nüüd, kus ma olen alla aasta kasutaja olnud, nägin ma, et keegi müüb plaati Eesti hit 14 (aastast 2000) ja 18 kuuma lugu (aastast 1998). Seega kasutasin sinna justkui muuseas pandud osta kohe nuppu, kusjuures osta kohe hind oli sama, mis alghind. Kasutasin ka võimalust küsida, ega tal ei ole teisi vanemaid Eesti hitte. Enne magamajäämist soovisin pingsalt, et mulle pakutaks Eesti hitte 2, 3, 5, 7, 8, 11 (kuus plaati). Hommikul meile vaadates selgus, et kolm neist olid olemas, ehk 3, 8 ja 11.

Muidugi on seda võimalik seletada sellega, et need olid ju koguaeg olemas, ma lihtsalt sattusin hea pakkuja otsa. Aga eks igaüks otsustagu ise.

2 comments:

Anonymous said...

mul peaks ka mingite eesti hittide asi olema, kasseti variandis ilmselt. kui huvi on, otsin ülesse ja uurin, mis seeria numbriga.

Anonymous said...

kassetid, ma kardan, ei huvita. kuulan nimelt muusikat arvutist, ja kassetti ei suuda mina hea kvaliteediga arvutisse võtta. kui aga leidub mõni plaat*, oleks küll väga huvitatud


___
*puudu on: 1, 2, 5, 6, 7, 9 ja 10