Tuesday 20 March 2007

Ma ei oska

Ralf kirjutab siin uhkusega sellest, kuidas ta oskab netist piraattarkvara tõmmata. Tegelikult ei ole see üldse nõme teema, hetk tagasi soovis mu sugulane minult üht filmi. Mul ei olnud, ja ma soovitasin tal ise tõmmata. Ta ütles midagi, mida mina tõlgendan kui ma ei oska. Ütlesin seepeale, et ma tean, et mul oleks hea raha teenida sellega, mida teised ei oska, aga uskugu mind, filmide tõmbamine ei ole keeruline. Vastuseks tuli ma võin maksta. Ja ma täitsa usun, et inimesed teenivad sellega raha, ma mõtlen just lihtsate asjade tõmbamisega. Ja kui ma olen ka püüdnud mõnele õpetada bittorrenti, millega ma ise tegelen, siis - jumal karistagu mind - oma viitsimatuses ise seletada, olen andnud neile ühe foorumilingi. Seal on tõesti kõik hädavajalik kirjas, mis probleemivabaks tõmbamiseks vaja on. Aga mis tuleb vastuseks? ma ei viitsi lugeda, nii pikk tekst. Ma ei viitsi rohkem kirjutada, mõelge ise edasi

3 comments:

Anonymous said...

Tegelikult ma rääkisin sellest, kui põnev on/oleks piraadi elu ja kui massiivselt mul toorikuid läheb, eelkõige filmidele muidugi.

Anonymous said...

Ah jaa... Minu oskused torrentite kasutamisel tekkisid järgmiselt:
1) Tirisin Download.com'ist BitCometi.
2) Panin peale.
3) Konfigureerisin.
4) Tirisin torrenti.
5) Panin BitCometis tirima.

Anonymous said...

nojah, eks sa ise tea. mina näiteks kasutasin torrente aasta aega, enne kuui sain teada, et läbi lahtise pordi tõmmates tuleb mingi 5 x kiiremini. ja ega seda ka kohe ei teadnud, et kui uploadi kiirus on maksimum, kannatab tõmbamiskiirus