Thursday 8 March 2007

Ma lähen veene nüsima

Täna on naistepäev, aga mul ei ole naist, ma lähen veene nüsima. Helitroobis pidi Chalice'i plaat laos olema, ma emale tellisin, pühapäeval juba, neil pole siiani seda, ma lähen veene nüsima. Meil on vetsupott katki, ma lähen veene nüsima. Boileri patarei hakkab lambist plõksima, ma lähen veene nüsima. Mul pole kunagi nii palju raha kui ma tahaks, ma lähen veene nüsima. Plaate, mida osta tahaks ei toodeta enam, ma lähen veene nüsima. Mu arvutil on 375 giga kõvaketast, aga vaid 13 giga vaba ruumi, ma lähen veene nüsima. Ma olen viis ja pool aastat ülikoolis käinud, ma lähen veene nüsima. Ma lähen homme kell üks kooli ja laupäeval kell kümme, ma lähen veene nüsima. Ma tahaks Hesburgeri, aga seal süüa on kallis ja tihe söömine ebatervislik, ma lähen veene nüsima. Osta.ee oksjonitel ei müü keegi vanu Eesti hiti plaate, ma lähen veene nüsima. Minu filmiblogi seisab, sest ma vaatan Walkerit, Joonas ka ei kirjuta midagi, ja teised liikmed pole vist huvitatudki, ma lähen veene nüsima

2 comments:

Anonymous said...

sellest saaks mingi hea laulu, a`la onu bella-ma võtan viina. hmh.

Anonymous said...

Meil ka filmiploog seisab hetkel...Ralf otsustas keskenduda põhiliselt oma eraldi blogile ja ta oli meil põhiline kirjutaja. Aga noh...peaks flimiarvustusi edasi kirjutama...mul isegi midagi, mida vaadata.