Wednesday 28 February 2007

Kummaline koopiakaitse?

Eesti on leiutanud uue ja odava viisi plaatidele koopiakaitse tekitamiseks. Nimelt on mul kolm erinevat plaati aastast 2005, mis on tehtud parajalt halvasti, et arvutisse võtmisel lugudesse kummalised augud tekiksid. Et asi lahe oleks, toon ka kõnealused teosed välja:

Ines, Uus päev (Bulldozer). See plaat õnnestus mul pärast mitmekordset proovimist ikkagi arvutisse võtta, seega tulemus siiski okei

Cool d, Tütar üksi kodus (Mindnote Records). Üle poole lugudest saab veatult lugeda, kuid viis lugu on ikka vigased

Drive to 90's (MT Holding Ltd). Selle plaadi kohta ütleks, et kui ikka ei oska ingliskeelt, ei ole vaja eputada. Ja kui nüüd ingliskeele oskajad ütlevad, et pealkiri on okei, siis ma taon nad kõik üksi kasti. Mõeldud on vist sõit 90ndatesse, mis oleks a drive to the 90's. Drive to the 90's oleks ka kuidagiviisi õige, see tähendaks vist siis sõit 90ndate saatel. Aga drive to 90's on vaimne puberteetsus. Kogumiku koostaja on muideks Universal Music ja originaalpealkirjaks on Hits of the 90's. Kui MT Holding näeb, et originaalis on the, aga jätavad selle ära, langevad nad samale tasemele pubekatega, kes levitavad eesti ftp serverites filmi Back to Future, kust on ka the välja jäänud .

Ahjaa, Jää-ääre juubelplaati arvuti ka ei võtnud. Ja ma ei taha uskuda, et viga on minu ja minu ema CD-seadmes, sest kui oleks, siis nad ei loeks ju ka muid andme- ja audioplaate.

4 comments:

Anonymous said...

Huvitav teooria, mul oli sarnane jama Marju Kuudi kahe plaadiga, millel ka imelikud augud arvutist kuulates sees olid. Siis arvasid mõned, et mu arvuti on tolmu täis, aga kuna ma vahepeal teda ei puhastanud ja hilisemad arvutist kuulatud välismaa plaadid töötasid tõrgeteta, siis ma ei tea. Kuudil oli veel "Raagus sõnade" esimese looga nii, et see mängis vaid 10 sekundit ning seejärel oli vaikus.

Anonymous said...

tegelikult ma ei usu, et see on koopiakaitse, aga selline mulje jääb küll. lisaks on ka mul olnud vahel nii, et ripin cd arvutisse, aga laulude asemel on vaikus. juhtunud on mul see siis, kui olen eelnevalt midagi rippinud. olen seda pidanud selleks, et see eelmine plaat ajas seadme kuidagi lolliks, sest peale restarti loeb ta seda vaikuseplaati tõrgeteta

Anonymous said...

Mis selle ftp serveri aadress on? :D

Anonymous said...

kuule, toru oli