Thursday 11 December 2008

Iidolite dikteeritud eelistused

Mäletate miks Joonas vihkab sülearvuteid? Kuid lisaks sellele, et inimestel võib olla arvamus, et lauaarvutid on kuidagi vananenud ja sülearvutid on kuidagi modernsemad, peitub tõenäoliselt üks rüpparite eelistamise mõjutajaid antud postituse pealkirjas. Iidoliteks võivad siinkohal olla ka sõbrad-tuttavad, kuid oma osa on ka filmides ja ajakirjades nähtul.



Liis Lass võib olla selline avalik tegelane, kellele just paljud alt üles ei vaata, kuid sõnumit kannab seegi pilt. Ilus, kuulus, oletatavasti ka nii materjaalselt kui ka vaimselt rikas avaliku elu tegelane istub peenelt riietatult büroolaua taga ilusa väikse nunnu sülearvutiga, mis laual leiduvate paberihoidjate ja pliiatsitopsi kõrval näeb nii ultranunnult pisike välja.

Kusjuures, hetkel vaatan ma Buffy ja Angeli seiklusi ja aastal 2001 eetrisse läinud hooaeg oli viimane, kus näidatakse lauaarvutit. 2001. Uuemates filmides pole ma lauaarvuteid näinud, ikka on kellelgi mingi läppar. Jah, ma ei tea, et filmide mõju arvutitüübi eelistusele oleks uuritud ja ma ei saa siia mingit tõestavat linki tuua, aga eks tõestage, et see nii ei ole!

Ka minul on sülearvuti, kuid kodus ma seda ei kasuta. Ja ma mõtlen pikaldast kasutamist, enne kuhugi minekut panen ma loomulikult läpaka käima, et sinna asju laadida. Aga nüüd tänane auhinnaküsimus: mitu arvutit on pildil?

No comments: