Sunday 14 December 2008

Aastahitt 2008

Aasta lõpuni on tegelikult veel aega, aga usun, et selle kahe nädalaga ei toimu päratusuuri muutusi. Tiinerid ja muusikaärimehed üle maailma teevad aastakokkuvõtteid. Ainus vahe on selles, et muusikaärimeeste edetabelis on müüginumbrite põhjal halastamatult objektiivselt esindatud kogu aasta toodang, tiineritel on ülekaalus viimase poolaasta toodang, sest varasem, kui ongi meeles, tundub liiga vana.

Koostan ka enda sel aastal kuulatud lauludest edetabeli, mis on muidugi valminud tänu Last.FMile. Mitmekesisuse huvides olen tabeliga manipuleerinud nii, et igalt artistilt on esindatud vaid enimmängituim lugu. Kui tiineritel ja muusikaärimeestel satub aastakokkuvõtetesse eelneva aastaarvuga lugusid suhteliselt juhuslikult, siis minul on see pigem reegel. Illustreerimiseks toon iga loo järele aastaarvu.

01. E-Rotic – Max Don't Have Sex With Your Ex (1994)
02. Michael Jackson & Paul McCartney – The Girl Is Mine (1982)
03. M – Pop Muzik (Original Version) (1979)
04. Kate Ryan – Désenchantée (Dance Edit) (2002)
05. Sly – Igatsus (1997)
06. Scooter – Stuttgart (1996)
07. Kylie Minogue – The One (2007)
08. L.A. Style – L.A. Style Theme (1993)
09. Reel 2 Real – Erick "More"'s Anthem (Can You Feel It?) (1994)
10. Madonna – Like A Prayer (Q Sound Version) (1990)
11. Must Q – Rahvaspordipäev (1995)
12. Kraftwerk – The Robots (Remix) (1991)
13. Haddaway – What Is Love (7" mix) (1992)
14. Twenty 4 Seven – Is It Love (Dancability club mix) (1993)
15. 2 Unlimited – R.U.O.K. (1993)
16. Nancy – Pilgud ja nooled (Dance Mix) (1995)
17. Вирус - Я люблю (1999)
18. Me & My – Dub-I-Dub (1995)
19. Dr. Alban – U & Mi (1991)
20. Whigfield – Saturday Night (Trance Beat Remix) (1994)

Jah, see oli see plaat, mis mul reedel Kristiina juures kaasas oli. Muideks, lugude kogupikkus on ~93 minutit, seega selleks, et lood 80-minutilise plaadi peale ära mahuks, lõikasin mõned pikemad lood lühemaks. Ja nagu ma ütlesin Kristiinale - seda ei hinnata, sest ei osata. Kui ma ütlen, et lugu on lõigatud või miksitud, ootab enamik, ma pakun, sellist selgelt tajutavat toorest lõikamist. Mina aga üritan lõigata võimalikult professionaalselt ehk nii, et aru on võimalik saada ainult siis, kui oled lugudega väga tuttav ja oskad märgata, kust midagi puudu on.

Muide, üks asi veel. Joonas ütles, et on vist ainus, kes mu blogi loeb. Minuteada on üks rss-toiduga lugeja veel ja äkki eksib keegi veel siia; olen ju paari inimese viidetes (blogrollis). Aga jah, ühele inimesele blogida - kui erilisena ta end tundma peaks. Igatahes, nagu ma üritasin eilses olengumelos Joonasele öelda, ei loeta mu blogi massiliselt sellepärast, et ma ei blogi niimoodi.

No comments: