Friday 20 June 2008

School's out forever

Kõik muljetavad, mina tahan ka!

Inglise keel - 83 punkti
Kirjand - 60 punkti
Ajalugu - 53 punkti
Matemaatika - 10 punkti

Kui mina lõpetasin, oli mate alampiir üks punkt, nii et ma ületasin läve koguni kümnekordselt. Kusjuures Reinikus oli mul mate alati kas 4 või 5, Masingus stabiilne kolm. Kirjandist lootsin ka rohkem; kuna tegin arvutiga, luges mu õpetaja ka seda kirjandit - tema ütles, et võib isegi 100 saada. Läbi aasta tehtud proovikirjandid olid mul ka ju 70-90 punkti. Ingliskeele suuline oli mul perfect - nii öeldigi -, aga kirjalik oli veidi peenis.

Ja ma absoluutselt ei häbene, et ostsin Miki plaadi. Pubekad - nii kronoloogilised kui vaimsed - võivad nüüd end demonstratiivselt lolliks öökida, aga minumeelest on see plaat igati okei. Noh, võib-olla natuke on heameel faktist, et ei maksnud ta eest originaalhinda, 159.-, vaid 49.-. Mulle meeldivad igasugu paroodiad ja mahategemised - kusjuures paroodia ei ole tingimata mahategemine - ning meeldib ka Miki. Muusikaliselt pole ta loomulikult midagi väga geniaalset, aga ma usun, et see polegi tõsise muusikana serveeritud. Ei pea ka ütlema, et ta on halb nali - ka Leto Svet ei olnud komöödia tippsaavutus, ometigi hääletati see lame nali Eurovisoonile.

Ja kõige suurem üllatus plaadil, mis oli kusjuures üks kolmest loost, mida enne kuulnud olin, on "Nii see jääda ei või". Muide, ma oletan, et tuntakse ära "Väike saatan" ja "Vuntsidega mees" ja võib-olla ka Padari "Welcome to Estonia", kuid samas, kas teadsite, et viimase originaallugu on samamoodi patriootlik - "Living in America"? Aga igatahes "Nii see jääda ei või" originaal on aastast 1981 ning tegu on väga hea lauluga. ...Et siis Aneka "Japanese Boy".

Muideks, täpselt kuu aja pärast on mul sünnipäev.

3 comments:

Anonymous said...

Kusjuures tahtsin sulle nalja teha, ja selle "Türnüffli" (oli vist nii), kinkida :) Aga tundub, et jäin hiljaks.

Anonymous said...

Kas kellelegi veel tundub, et dandee on tulnukas kolmandalt planeedilt?

Anonymous said...

On see küsimus seotud sellega, et sulle ei meeldi Miki? Kusjuures tegelikult hakatakse planneete lugema Päikesest ja Maa ongi kolmas planeet.