Tuesday 17 June 2008

Jätke mind rahule

Ma ei ole ju mingi mõttetu luuser, ma tegin tööd, aga isegi kui ma oleks, oleks mul õigus lõõgastuda ja nautida mõnd filmi või antud juhul arvutimängu. Ma ei tööta valitsuses, hiigelkasumiga firmas ega isegi vaevu ots-otsaga kokku tuleva FIEna. Mul ei ole arvutis konfidentsiaalseid andmeid ega isegi mitte Runescape'i tuunitud mehi.

Miks siis ometi pean ma avastama, et keset rada hakkab auto sõitma nõka-nõka? Ma ei taha kõrvalise mõju tõttu kaotada, seepärast sõidan raja lõpuni, pidades hinge kinni, et auto ei jääks kriitilisel kohal murdsekundiks kinni, pärast mida on juba hilja keerata ja avariid vältida. Tuled mängust välja ja avan Task Manager'i ning avastan sealt jooksmas mingi kuus svchost'i. Pole kahjuks arvuti hingeeluga nii põhjalikult kursis, aga no see tundub imelik. Eriti, kui üks neist CPU'd ligi 100% kasutab. Äkki on mingi kuradi häkker või mingi jälitaja.

Aga selleks, et arvuti Ad Aware ja NOD32'ga üle põhjalikult üle lasta, kulub mingi kaks tundi või nii. Ja midagi selle aja vältel teha ka ei saa. Andke andeks, mul on plaanis raha saades uus arvuti osta, aga seni on mul aasta 2002 ühetuumaline 1,8 GHz protsessor, millest nähtavasti jääb tänapäeval väheks. Ja siis, kui NOD32 näitab, et skänn on 99% kompliit, tuleb välja, et ta näitab iga ketast ju eraldi, ja mul on neli ketast ju. Lisaks sellele on F: ära jaotamata, seega kui teised on 20, 80 ja 80, on see tervelt 250 GB, vähemalt noh, reklaamitavalt.

Tean, et see jutt ei vii kuhugi, aga lihtsalt nõme on, et elada ei saa.

3 comments:

Anonymous said...

The svchost.exe file is located in the folder C:\Windows\System32. In other cases, svchost.exe is a virus, spyware, trojan or worm! -/--/-
Minul leidis masin 5 svchost'i, seega neli neist viirused?

Anonymous said...

5 svchost'i.

Anonymous said...

No ma ei tea, mul näitab ka 6 aga üldiselt ei kurda ja mängida saab ka. Viirusetõrje igatahes millegi üle ei kaevanud...