Saturday 7 June 2008

Ratsaõppused

Reidis on üks pilt, millele tuli mul tuju kirjutada pikk kommentaar. Toon selle ka siin ära, ehk tuleb kellelgi pilti vaadates äratundmine ja tahtes paremaid pilte reidis või mujal portaalides näha, on kolmandast lõigust ehk abi:

Ma ei tea... Kui aus olla, kirjutatakse "megailus" ja "ülekobe" kokku, aga ega vist koolis just neid konkreetseid sõnu ei õpetata ja loomulik intelligents ka selles eas tihti ei aita. Muideks, ka vanematel ei aita...

Pildist ka. Sa pidid kena olema, aga su nägu pole eriti näha. Kusjuures, pilt on krobeline, mille põhjuseks on tõenäoliselt reidi pisut äpulik resize'imine. Kristiina, ma saan aru, et sa nagunii kardad arvuteid ja leiad, et sul pole seda "arvutijama" vaja, aga ma tõsiselt soovitan -

Sul pole tõenäoliselt mingit vajadust jätta pildid digikast tulnud suurusele, mis on, ma oletan, umbes 2500 x 2000. Vähenda oma pilte ning tee reidi jaoks eraldi versioon. Enda jaoks, ma arvan, täitsa piisaks sulle suurusest 1024 x 768, ja kui sa ei tea, siis reit ei võimalda suuremaid pilte, kui 640 x 480, pikkupidi piltidel siis vastupidi. Ja kuna *.jpg puhul on vaikimisi kompressimine 15%, mis tähendab iga seiviga 15%-list kvaliteedikadu, siis ma soovitan pildi kvaliteedi huvides lisaks pildi sobivasse suurusesse panemisele panna compress factor 1% peale.

3 comments:

Anonymous said...

miks sa nii noori naisi vaatad ah?

Anonymous said...

nüüdseks oled saanud vist paar surmaähvardust? ei, mees, sa oled julge.

Anonymous said...

Noored naised, õigemini tüdrukud või neiud, omavad reids ülekaalu, ja ma ei piira hindamisel vanust. Milleks?