Sunday 15 June 2008

Kadri õpilane

Kadri töötas mingis kliendiabis ja mina olin tema õpilane. Vestlused käisid nagu telefoni kaudu, Kadril olid peas need mikrofoniga kõrvaklapid, samas käis vestlus ka jutukas. Teist poolt ma nägin ainult ekraanilt, aga Kadri kirjutas kõik, mis ta rääkis, sinna jutukasse. Kadrile sattus mingi tüütu 19-aastane kordusklient, kelle ta tahtis suunata meie taga istuvale poisile, kellel oli punane klaviatuur ja kes kasutas klaviatuuri alt välja käivat CD-seadet käetoena.

Poiss saatis Kadrile mingi toa, kus hakkas hullult teksti ekraani kerima. Kadri küsis, kui vana keegi on ja see poiss tuli minu kõrvale, haaras Kadri numpad’i ja hakkas vastuseks igasugu nelja- ja viiekohalisi numbreid trükkima. Kadri hakkas vastu tegema, poisile uhkelt naeratades. Mina ütlesin, et jutukas läbustamine on hale, mille peale hakkasid kõik minuga mölisema. Siis kirjutas keegi mingeid noote tahvlile ja mööda tahvlit libisev kriit kõlas millegipärast kui Lou Bega „Mambo No. 5“ algus.

Järsku oli tööruumist kadunud üks poiss ja üks tüdruk. Keegi läks juhuslikult kõrvalruumi ja avastas, et nad seksivad seal. Seepeale tuli see pois välja kardina taha valvama, kuni tüdruk riidesse pani. Samal ajal tulid aga meie ülemused, kellest üks läks taharuumi ja avastas poolpalja tüdruku. Ülemus tuli ruumi ette ja kirjutas tahvlile mingi neljakohalise ja palju suurema arvuga matemaatilise tehte ja käskis meil need peas kokku liita. Kuna vastust kohe ei tulnud, vastas ta ise ja ütles, et vastusest tuleb Einstein’i perekonnanimi.

Ülemus pahandas edasi, mina läksin korra tualetti. Tagasi tulles avastasin, et kõik teevad võimlemisharjutusi. Ma polnud veel ümber nurga keeranud ja ülemused ei näinud mind. Nurga juures oli üks paks poiss, kes oli ainuke, kes mind nägi. Mõtlesin, et tema saab aru, kui ma võimlema ei tule. Pöörasin ringi, et ära minna, kuid olles paar sammu teinud, vaatasin uuesti tagasi. Paksu poisi asemel oli üks teine poiss, kelle ees ma kartsin põgeneda. Niisiis hakkasin ka võimlema. Ümbritsev toimus nüüd juba välitingimustes, küngaste peal. Minu poole hakkab tulema üks veoauto, mille juhid on purjus. Lähen sinna tualetti peitu, mis on suur ladu. Auto sõidab sinna majja sisse ja keerab vasakule. Mina aga olen paremal ja seega viga ei saa. Ma tulen välja ja väljas toimub moešõu.

No comments: