Thursday 5 June 2008

Käinu

Vaatasin teist/kolmandat korda filmi The Hills Have Eyes II (2007) - aastanumber sulgudes, kuna on olemas ka The Hills Have Eyes Part II (1985) - ja läksin muidugi kohe ka IMDb-sse nuhkima. Tavaliselt ma sealses foorumis kaasa ei löö, aga üks teema lausa kutsus vastama, nimelt vingus üks jobu käpslokiga, et film oli liiga pime. Keegi juba soovitas tal oma teleka heledust kruttida, ma muidugi juhtisin tähelepanu, et kinosaalid on põhjusega pimedad ja soovitasin tal filmi mitte vaadata päevavalguses, samuti vaatamise ajal tuled kustutada. Selle pärast mulle vahel suvi ei meeldigi, et ei saa enam öösiti täpse ajastuseta filme vaadata.

Teine asi, mis mul on meeles... Nägin filmi esmakordselt Joonase juures, meiega vaatas ka Merike. Merike käitus minu jaoks kummaliselt - õudsate stseenide puhul kiljus, et tema ei julge vaadata, ja pärast ütles, et hea film oli. Noh, ma mõtlen, et ise ei vaatagi pooli kohti, kuidas ta saab öelda, et hea film? Kusjuures ärge hakake nüüd kommentaaridega ülbama; esiteks, ma tean küll, et filmi saab nautida ka rõvedaid kohti mittevaadates, teiseks, teie vastuargumendid ei pane mind teisiti tundma, eriti veel mineviku tundeid.

Aa, veel filmist. Me vaatasime filmi Joonasega vist 2 x järjest, esimene kord kahekesi, sest suurema seltskonnaga ei oleks saanud nii palju kommenteerida. Igatahes asi, mida me mõlemad idiootlikuks pidasime, oli see, et sõdurid jätavad missioonil olles muidugi alati oma relvad ja muu varustuse - filmis köied - kuhugi oma silma alt välja, kus igaüks võib nad märkamatult pihta panna. Lisaks tuleb pissile minna kuhugi nurga taha, kus sind ilusti nottida saab. Privaatsus enne elu! Ja muidugi ei saa ju mäest alla minna sama teed, kust üles tuldi. Muide, IMDb-s loetleb üks sõjaväes käinu üles filmis oleva üksuse vigu.

Üks mõttetera ka: filmitegelased tehakse sellepärast nii lollid, et filmivaataja saaks olla endast heal arvamusel, teades, et ta oleks antud situatsioonides targem.

3 comments:

Anonymous said...

See IMDb teema, kus oli pikk jutt ebaloogilisustest, oli ütlemata naljakas. Film paras jurts. Vähemalt verd oli kõvasti ja algusstseen polnud just kõige kenam.

Anonymous said...

aastanumber -> aastaarv
käpslok?!
õudsate -> õudsete
mittevaadates -> mitte vaadates

Anonymous said...

No kui sa oled nii arg, et oma nime ei avalda, siis mine tagumiku sisse. Teiste parandustega olen nõus, aga mittevaadates... No sorri, olen nii usin liitsõnadega, et kirjutan kokku ka sõnad, mida ühena hääldan. Ja käpslok... Vähemalt eestipärasem kui väljamaakeelne Caps Lock