Monday 17 December 2007

Vigade parandus

Kes mängib vanu arvutimänge? Mina! Pro Street on ammu väljas, mina aga mängin vaheldumisi Underground kahte ja Porsche Unleashed'i. Viimast polnud tükk aega mänginud, kuna mul olid selle mänguga seoses probleemid. Enam mitte! Kõigepealt, NFSPU kasutab mäluga mässates mingit vana jaotust vms, mida XP enam ei toeta. Mäletan, et läbi katsetuste on ta mul käima läinud emb-kumb kas "run as Windows 95 program" või "run as Windows 98 program". Savi, lihtsain viis mängu käima saada, st. loadingu-ekraanist edasi saada, on kustutada ära gimme.dll (võib enne teha backup'i).

Teine asi on see, et NFSPU kipub jooksma Normandia rajal kokku. Lugesin, et Normandia taeval pidi olema mingi probleem, mida nVidia kaardid ei suuda lugeda. Siin on pikem õpetus, kuid kuna mina kasutan Total Commander'it mitte Explorer'it (ja õpetuses on seletus on liiga veniv), siis noh, põhimõtteliselt tee igaks juhuks normandia taeva failidest (3 tk.) backup'id, ja siis kopeeri mõne muu raja taeva failid Normandia (farmland) omadeks. Taeva failid asuvad: \GameData\Track\Sky.

3 comments:

Anonymous said...

Mina! Quake II ftw!

Anonymous said...

Heroes 3 ja Medal of Honor: Allied assault ftw!

Anonymous said...

Heroes kolme mängin mina ka.