Saturday 22 December 2007

Puude öös

Ärkasin. Kell oli kolm. Segased tunded. Eile kohtusin harakaga. Huvitav, kas mu kass rohelist maaõhku hingab?

Joodud alkohol, lõbusad naised. Need, kes teavad, saavad aru. Illegaard. Ameerika mees. Vähemalt arvan, et oli ameerikast, nimi kõlas selliselt. Prodigy ja friikartulid Zavood’is, viirukilõhn ja rastapatsi-õhtu Maailmas. Rohelised puud. Vana majakas. Huvitav, kas mu kass rohelist maaõhku hingab?

Gustav, filmid, bittorrent. Joonas, ärajoonud kassid, puupiiritus. Tabletid ei pruugi mõjuda, kui on alkoholi joodud. Või mõjuvad topelt. Legende on palju, oleneb tabletist vist. Huvitav, kas mu kass rohelist maaõhku hingab?

8 comments:

Anonymous said...

See oleks nagu osaliselt maha tehtud kõikidest viimastest sissekannetest..

Anonymous said...

Väga kahtlane jutt :D

Anonymous said...

Loodetavasti said endale mõne lõbusa naise numbri ka.
:P

Anonymous said...

Ei, ega ma mõni naistemees ei ole. Aga üks armsalt matsakas tips tantsis suht minu istekoha lähedal jah.

Anonymous said...

Irw.
Kuid kõik mehed on naistemehed. Nii kui lühemat seelikut näevad, ila aina tilgub.
(Homodest ma ei räägi, nemad on meestemehed.)

Anonymous said...

Loomulikult, ka minul. Aga ega ma ei lähe juurde, et kuule, keppi ka saab vä? No muidugi mine tea, äkki selline lähenemine oleks nii otsene, et mõjuks.

Anonymous said...

Vot ei tea kuidas see mõjuks : D

Anonymous said...

võib mõjuda.